mattislife

Alla inlägg under januari 2010

Av matilda - 31 januari 2010 19:57

hej på er !, å , jag har ingenting att skriva om . det står helt still i mitt huvud , har ni något förslag på vad NI vill att jag ska skriva om så tipsa mej gärna genom en kommentar ! , jag vet iallafall vad jag kommer att göra under kvällen , just nu står de till såhär . jag måste ; ta en dusch , fixa naglarna , göra läxor , fundera lite på vad jag ska ha på mej imorgon när det är dags för skola igen , plocka ihop lite & packa väskan tills imorn så att den är förberedd ! , ja , jag vet . både jag och du tror att de här kommer ta jätte lång tid , men jag ska snabba mej så att jag hinner med lite mys och en kopp te senare ikväll , förhoppningsvis hinner jag kanske med att uppdatera något bra tips med ? , vi får väl se ;)

Men nu ska jag börja då , så hörs vi kanske sen !

Puss & kram // MATILDA <3

Av matilda - 31 januari 2010 19:24

dehär jeansen är så snygga om du frågar mej . I like them really much .

.  

 

bubbleroom - 

Pris ; 499 :-

Märke ; ICHI

( är bilderna små ? , tryck på dom så blir de större . )









Av matilda - 31 januari 2010 18:44

Jahapp , nu tänkte jag visa upp lite bilder från gårdagen med fanny , take a look & kommentera ! , ha´t så kul .


  

en liten bild på mej .

En liten bild på oss .

kommentera , (L)

Av matilda - 30 januari 2010 23:56

HEJohå ! , jag har inte hunnit blogga något idag , ni får nöja er med bilder och bloggning från dagen tills imorn , ikväll sover jag hos fanny och dagen har spenderats i birsta med henne med . några nya impulsköp blev det dock ! . Men nu ska jag ta och vara lite social med hennenså vi hörs vid mitt på dagen imorgon .

Puss & kram // MATILDA <3

Av matilda - 29 januari 2010 21:30

HISSAR

1 . ja, där har vi då shopping ! , åh , vad är bättre än att komma in i en affär och se alla underbara prylar ? , det är de bästa jag vet . att köpa det jag verkligen vill ha eller saker som jag köper bara för att köpa , det känns underbart + att det känns jättebra att komma hem med en massa påsar och visa upp de nya plaggen du hittat . love it !


2 . Ljus  , Jag älskar ljus . speciellt doftljus , en underbar doft sprider sig i rummet o de lyser så himla mysigt , när du tänt några stycken lite här o var så ökar mysfaktorn med 100 % ,  helt enkelt underbart !


3 . Parfym ! , finns det något mumsigare än en supergod doftande parfym som tränger sig in i näsborrarna . en av mina favoriter är bland annat britney spears .


4 . SOMMARLOV ! , och överhuvudtaget sommar , alla snygga kläder , tänk dej att ligga på stranden o bara steka . jag längtar som få !

 

DISSAR

1. snöslask . vad är sämre än de ? , man vill inte gå ut för när man kommer ut är det bara blött & äckligt . de finns mycket negativt med de , de gör att fötterna blir blöta direkt för de går rakt igenom skorna och skor kan till och med gå sönder tack vare snö o slask . trist !



2. Kyla . uscha , kallt o trist . sen så kan man ju inte vara ute utan att nästan frysa ihjäl , nej tack , ingen höjdare !



3 . när det är slut på pengar , då är det verkligen slut , när allt är borta så finns de lixom inge mer & man kan inte köpa vad man vill . det är absolut inte kul . spara är kanske ett bra tips , men hur gör man de om man är shoppinggalen ?

Av matilda - 29 januari 2010 20:56

hej , jag har så svårt för att bestämma mej vilken header jag ska välja . vilken tycker ni ? , kommentera gärna :)


1. den jag har nu ?

  



2 . eller den här ?

  

Av matilda - 29 januari 2010 20:45

Nu har jag startat en omröstning så glöm ej att rösta !   

resultatet ser ni på måndag så ni har helgen på er , kategori ; kläder

Puss & kram // MATILDA <3

Av matilda - 29 januari 2010 20:16

Hej ! , nu har jag kommit hem från stadeeeen och har ätit en mysmiddag med familjen  , skidorna jag fick är skitsnygga & passar verkligen mej tycker jag ! . Så jag är väldigtt nöjd , vi får se om det kanske blir lite skidåkning till veckan nu då ;)

imorgon funderar jag på att åka till birsta med fanny och shoppa lite kanske ? ,.. en till ny tröja skulle sitta fint ! , men jag har tyvärr en väääldiigt tunn plånbok just nu + en full garderob , hehe..! alltså , jag är helt pank   hm , de känns inte bra . men ändå , jag har ju gjort av med dom , så jag får skylla mej själv..eller hur ?


jag lovade ju er en bild på koftan , men här har ni två . visst är jag snäll ? 


   

supermysig .

  

Märke ; contune & shine






PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards