mattislife

Alla inlägg under juli 2010

Av matilda - 31 juli 2010 22:39

kom för en liten stund sen hem "(

saknar redan hotellrummet , och själva staden. så fin i sej (a) Igår var vi på antagligen världens BÄSTA resturang , åker du föri örebro någon gång , så rekomenderar jag dig/er att äta på resturang 'al fonso' , tror jag... :o , HAHA. men det var grymt god mat där , och inte farligt dyrt. jag drac världens godaste drink , nånting som smakade äpple , mumssi.

Jag slänger in 'dagens outfit' och en bild på the drinnk sen ska jag gå och packa upp. Köp och sånt får ni antagligen se imorgon , tjohej <3

  

yummie

_____________________________________________________



  

tights - H&M | skjorta - gina tricot | linne gina tricot | converse. 

ey , fin bild..

godnatt kära läsare.

Av matilda - 30 juli 2010 17:39

vi är tillbaka. Nu drar vi igen, in till stan. för att äta och kolla runt.

Vi hörs senare !


Av matilda - 30 juli 2010 11:03

  

canada tröja- outlet | linne - gina tricot | byxor - outlet

mitt hår ser jättefult ut , men det var för att jag glömde både hårsprejen och platttången hemma..


Av matilda - 30 juli 2010 11:00

ja , som ni läste ovan. Om en liten stund åker vi till marieberg , för lite shopping och sånt. Har varit vaken sen klockan sju , för kvart över var det frukost. och senare bar det av till fotbollsmatch. Just nu känner jag mej helt sjut , jag ville ha sovmorgon , men nejdå..

Jag ska slänga in dagens outfit och senare ska jag dra ner till entrén och dricka chokomilk. HAHA , hare bäääst !

Av matilda - 29 juli 2010 14:35


HAHAH , ohyä.

Av matilda - 29 juli 2010 14:17

                    


hugs

Av matilda - 29 juli 2010 14:01

hej och hå.

Har precis varit och ätit lunch , det fick bli en taco tallrik. riktigt mumsig.

haha , förut krashade våran bil , IGEN. Så då fick det bli bärgare.. skit bil :o

Så nu funderar pappa på att köpa en ny innan vi åker hem till sundsvall på lördag igen. Vi får se hur det blir med det. Och förresten , haha. Jag fyller år om 6 dagar , då kanske ni har tid & lust att slänga in ett grattis till mej ? (a)

nej , nu ska jag ladda upp lite bilder från resturangen , slottet och lite sådant sen igår. Men , såhär är det ..örebro = sveriges cykelstad ! helt klart. Alla cyklar , även i spöregnet haha :o , lite konstigt är det allt. enligt mej. allafall..men senare drar jag och mami in till staaa´n , sen blir det middag på hotellet senare ikväll tror jag.

hörs soonie


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards