mattislife

Alla inlägg under februari 2011

Av matilda - 27 februari 2011 22:10

Nu är det så att jag tänker gå och duscha , så vi hörs imorgon efter dansen som är  direkt efter skolan. Kommer väl hem runt klockan 6 eller så.

Puss och kram!

Juste! angående dansvideon som jag ska ladda upp..den kommer!

Men vi håller på med dansen fortfarande, så videon kommer när dansen är klar.

tjo!

Av matilda - 27 februari 2011 21:07

    

halsduk - gina tricot

tajts - H&M

linne under - H&M

oversize tröja - bikbok


Av matilda - 27 februari 2011 20:56

                          

 

HAHAHAHAHA , jag på sanning eller konka...   

NY

Av matilda - 27 februari 2011 20:18

  

som jag sa förut köpte jag denhär idag.

Den fick följa med bara för att, jag är jättetorr i ansiktet och den ska

tydligen funka super. den luktar jättegott.

 helt klart värt 60 spänn vad jag vet. härligheten är från kicks.

Av matilda - 27 februari 2011 19:30

  

  armband och örhängen av agnes   biopresentkort av tim och duschkräm från the body shop av anton      presentkort på kicks av olle och robin!

tack för allt allihopa   

Av matilda - 27 februari 2011 18:56


Kom hem från stan för en stund sen. Var där först med fanný, sen kom maria oså fikade vi på coffee house. Det var mycket gott. haha. fick med mig en toner hem , från kicks om ni bryr er. Kvällen igår var asgrym. haha, vi hade jättekul :)

Jag tog tyvärr inga bilder, men det gjorde agnes, jennifer och fanný.

Så ni får se när dom har skickat! Presenter och sånt får ni se senare. Nu ska jag äta middag,

Av matilda - 25 februari 2011 21:05

sover hos fanný hela denhär helgen, så mycket bloggning kommer det tyvärr inte bli. Imorgon är det fest som gäller, askul!

Bara för att jag ska sova hos fanný inatt och imorn så bjuder jag på en bild.'

puss!

<3  

Av matilda - 25 februari 2011 06:40

hej! Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen dra. Ska till jennifer för att sen gå vidare till skolan som vanligt! Äntligen fredag idag hörrni! hur grymt skönt är det inte? hehe. Ikväll ska vi bort till moster och kusinusvitaminus. Så det kanske inte blir världens bästa uppdarering, så ni vet!

pussen!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards