mattislife

Alla inlägg under april 2010

Av matilda - 28 april 2010 21:22

   


fred perry tröja - nån butik

vitt & svart linne - gina tricot

tighhhtsss - H&M

ring - jossan

solglasögon - H&M

Av matilda - 27 april 2010 21:43

före - blondis

    


efter - brunettis

      



gonatt ! / kram - mati

-

Av matilda - 27 april 2010 21:38

dagens klädsel : låång kofta, linne och tights

dagens bästa : jullleboii :u

dagens vill ha : pengar !

dagens mat : kötty

dagens roligaste : jag , vem annars ? (;

dagens favorit : L-G ,

dagens frisyr : flätoooooor

dagens borde : städa rummet , har bara inte orkat.

dagens smink : mascara, eyliner, rouge , foundation

dagens mående : suuper (y'

Av matilda - 26 april 2010 19:37

halloyysan ! , nu är allting klart och det blev super. Jag är faktiskt väldigt nöjd, färgen avslöjar jag inte, men bilder kommer väl imorrn. Nu ska jag sätta mej framför teven och inte göra så mycket mer.

Finns på mobilen heeela kvällen lång !

chiao / matti

Av matilda - 26 april 2010 17:16

hej folk ! , nu ska jag fixxa håret. Vilken färg blir det...hm , spännande va ? ;)

Vi hörs sen efter att allt är klart !

/ hugs - matti

Av matilda - 25 april 2010 21:38

jaja , god natt bloggen.

Det blev ingen färgning nu ikväll , var ute och gick istället.

Färgningen sker imorgon kväll , så ni vet.

Nu ska jag ta en kopp te och läsa li te tänkte jag..


/ hugs - matti

Av matilda - 25 april 2010 16:29

Har precis ätit , pappa grillade kött. Det känns att våren är här , and i love it !

          



Av matilda - 25 april 2010 15:55

tjiing ! ., nu ska jag ladda upp bilderna, datorn krånglade så de blev inga förut, men här kommer dom (:


fredag :

   

      


lördag :

              


resturangis - lördag

        


/ hugs - matti

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards