mattislife

Alla inlägg den 22 april 2010

Av matilda - 22 april 2010 20:09

hej bloggen ! , dagen började med att jag vaknade fixa mej sen gick ja t skolan. Hade svenska , engelska och sånt, gick hem. Runt 4 åkte jag, mamma, pappa och bror o kollade på ett hus. har nämligen inte sagt något om de i bloggen, men vi kollar allafall runt lite !, huset var inte skitsnyggt. men alltså, flyttar vi dit ska det renoveras !

Efter visningen åkte vi allafall till stan, brorsan köpte nya skor. Sen åkte vi till birsta, där var vi inne lite snabbt på birsta city och sen gick vi till ikea och kollade på kök, hmm. ja det var kul , för jag hitta nåra snygga. Sen åt dom andra, men jag ville inte. näär vi kom hem åt jag salllllad , och de va gotty !


Jag tycker att min blogg är tråkig , vad sägs om en header och ny design maby ?..vi får se.

Nu pallar jag inte att skriva något mer , kanske slänger in något litet senare.


/ hugs - matti

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards