mattislife

Alla inlägg under januari 2011

Av matilda - 31 januari 2011 21:45

hej. Dagen började med att jag fick ig på so-provet! kul..

Jag somhade tränat så mycke! :( så på torsdag laddar jag inför omprov. Alltså imorgon, och på onsdag kommer jag plugga ihjäl mig. Det låter väl kul? nja.

Sedan var det lite andra lektioner, och dom gick nog hyffsat bra.

Efter skolan tog jag, fanný, robin och danne bussen till stan. Oså åt vi där, haaha.

Innan jag och fanný drog till dansen. Tyvärr har jag svidande träningsverk i mina framlår, så det gick inte direkt asabra att dansa idag, :(

haha , otursdag. Just nu itter jag och lyssnar på nån bra låt, som spelas på spotify.

Imorgon ska jag plugga. Och kanske följa med fanný och hämta oskar and viktor.

Kult. HAHA, kom precis på att vi ska kolla på frankenstein på engelskan imorgon!

Lite smått läskigt faktiskt..Men nu ska jag läsa lite bloggar och äta fruktsallad!

Vi hörs imorgon. Puss & kram!


Av matilda - 31 januari 2011 21:41

     

hyffsat snygg hår på första bilden. fixat oså..

Iallafall så har jag färgat håret nu ikväll, och det blev helt okej. Men resultatet blev inte

riktigt så mörkt som på bilden. hihi.

tjos!

Av matilda - 31 januari 2011 21:13

Av matilda - 30 januari 2011 21:32

den här låten spelas om och om igen i mina högtalare.

grym.

Av matilda - 30 januari 2011 21:21

haha. Vårat nya shampoo heter franck provost.

Det luktar huuuur gott som helst , man blir lixom kär i lukten..

Det funkar jättebra i mitt hår , för det blir jätte lent o typ fint. haha.

Mn kan nog köpa det på dom flesta affärerna och det är superbilligt,

tror att det kostade ca. 70 kronor för 2 flaskor(!!) så det är vekligen ett bra budget shampoo.

Bild på det

  

Av matilda - 30 januari 2011 21:14

  

är såhär lagomt vacker! Okej, mer ironisk kan man nog inte bli. Vi säger såhär.

Looks like a zoombie. hihi.

Nu ska jag äta en risifrutti med hallonsmak och blogga lite. För jag kom på att mamma

har köpt ett nytt shampoo (okej , det är inte jättenytt. Det har funnits ett tag i butiken, haha!)

Så jag ska skriva om det oså , men vi hörs strax.

Av matilda - 30 januari 2011 19:00

- snygg!

haha. Nu springer jag ett varv runt bos, hörs senare!  

Av matilda - 30 januari 2011 16:43

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards