mattislife

Alla inlägg under januari 2011

Av matilda - 30 januari 2011 16:38

Nu åker vi strax till nordic, för min broder har träning där.
Senare drar vi vidare till min moster.
Egentligen så skulle jag ha stannat hemma och fortsatt
plugga. Men det är så trååkigt, plus att hela mina dag har jag redan spenderat åt att plugga SO. Så istället för att stanna hemma och plugga helt själv så följer jag med la familja och pluggar där istället! smart va?..ohye.
Imorgon är det måndag igen *suck*. Men en bra sak är ju att jag ska dansa efter tha school. Det blir urkul!
Nu fick jag precis ett nys-anfall, så jag nyser typ varannan sekund..yippie. Men seriöst. Shit vad tråkigt min blogg är! -.-'
boring att läsa va? För jag har aldrig nå kul att skriva om.
hehe, ni kanske vill att jag ska lägga ut en video när jag dansar? eller..? isåfall får ni ta och kommentera lite! 
Men det kanske skulle vara kul & se hur asasuperduper awesome jag är på att mova mej. hahah!..
Ni ser ju! skriver bara om skit.
Men vi hörs senare, eller imorgon!
Puss!
Glöm inte att kommentera om ni vill att jag ska ladda upp någon video..  

   

sopahsnukk bild från juli förre året! ;)  

Av matilda - 29 januari 2011 22:33

Hej. På. Dej. Som. Läser.

Jag är riktigt j*vla trött just nu. Eller ah , inte bara just nu.

Jag har varit det sen mamma väckte mej klockan åtta imorse! (8 :ooooo!)

Då skulle jag göra mig klar och sen åkte vi till sollefteå och hälsade på farfar.

Det var väl kul , men jag var inte direkt pigg. Jag sov en stund där, och hela vägen hem. Det var tänkt att jag och pappa skulle på hockey ikväll. Men det blev att jag stannade hemma. Hade sjukt ont i huvet och nacken, så jag gick och la mej en stund. Men annars så sitter jag och kollar på en film som visas på fyrantror att den heter "så olika" det verkar ju bra. Tänkte bara säga att det blåser sjukt mycket ute. Så det donar i mitt rum, mycket mysigt säger jag bara.

We like it!

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar (haha) riktigt riktigt länge.

Och när jag vaknar är det plugg som gäller. hm, SO ni vet. Sheeeat va tråkigt.

bläbläbläbläblä. KISS MY ASS SO-LÄXAN!

Nejfy , jag orkar inte blogga mer nu ikväll. Förlåt för att jag är så tråkig.

Men jaja, jag mår som jag mår. Och det är skit.

Här var jag idag -

finfint. Puss & godnatt!  


Av matilda - 28 januari 2011 22:15

Kom just på att min blogg fyller ett år idag. haha. shit.

Jag tänkte furut att det var nog i januari förra året som jag startade den. Så jag kollade, och det var prick den 28 som faktiskt är idag.

Så grattis bloggen!   

Min första header.    

Av matilda - 28 januari 2011 21:40

tjofräs på er alla. Fanný har precis åkt hem. :(

Vi har haft filmkväll och så innan det var vi på birsta och glodde runt lite.

Hade asakul. Vilket inte är helt ovanligt. Bloggplatsen har verkligen inte varit på min sida varken idag, eller igår. Kunde inte lägga upp bilderna som jag sa att jag skulle ladda upp. För det laggade sönder i typ 1000 timmar. Tyvärr.

Men nu är jag väl igång kan man väl säga. Det är fredag, jag har inga läxor,

har nystädat rum och imorgon ska jag och familjen hälsa på farfar!

Livet är skönt just nu. Eftersom en hel helg väntar. HAHA. poetiskt?

JAPP! haha. nu ska jag gå o kolla på teve. hejdå! vi hörs imorgon. antar jag?.

  

en failad bild från birsta idag.

ciao


Av matilda - 27 januari 2011 22:14

"sho bre, vad händer jao? piece bre!" HAHAHHAHA. Dör av skrattanfall.

Av matilda - 27 januari 2011 21:49

ja , förlåt för att jag inte bloggade speciellt mycket igår.

Men jag hann helt enkelt inte, plugget kom i vägen. Och jag kände att det var viktigare eftersom vi har prov imorgon. Svenska-grammatik. Yippie. Jag suger på sånt, och det är sjuuuuukt tråkigt. Men nog pratat om det nu, för jag har precis pluggat klart den skiten!..Idag har jag varit i skolan , som vanligt alltså.

Efter skolan gick jag hem, och klockan fyra var jag hos sjukgymnasten.

Så nu ska vi snart beställa tid på röntken igen, så att jag får göra en "klinisk ryggundersökning" inte för att jag riktigt vet vad det är men..a.

Morgondagen börjar med idrott, och sen på kvällen händer inte så mycket tror jag.

Ska mest slappa, för det har varit en jobbig vecka i skolan!

Även fast jag inte uppdaterade så himla bra igår så knäppte jag ändå outfit-bilder.

å jag lddar upp som strax, istället för dagens. Men jag hade ändå en likadan kofta fast en ljusrosa! haha. Vi hörs senare. Puss & kram!

sötnosar!              

Av matilda - 27 januari 2011 21:46

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards