mattislife

Alla inlägg under januari 2011

Av matilda - 7 januari 2011 18:42

God kväll! sitter framför tvn just nu och kollar på 16 and pregnant, usch vad hemskt :o att bli mamma så tidigt...nejtack. Idag har jag iallafall varit med jossan och jenny, vi pratade mest :) Jag är sååhääär trött :o hiho. Inte kul.

Men nu ska jag fortsätta kolla på tvn, jag laddar upp bilderna från fjällen senare :)

pusshej!

Av matilda - 6 januari 2011 21:11

som ni läste , jag är äntligen hemma nu! Efter några dagar i fjällen med släkt och vänner kommer det bli rätt skönt att sova hemma inatt! haha. Kom hem runt 2 idag , har varit borta sen i söndags nu. Men som tur var kunde ju jossan gästblogga åt mej ! de tackar vi henne för :D hiho. Om en stund ska jag nog sova..tror jag , har varit uppe aslänge dom senaste dagarna. Så jag är rätt slut. Ikväll kanske är en sån kväll när man ska fixa hemmaspa? (:

Imorgon ska jag ladda in alla bilder som jag har knäppt i datorn , så jag laddar antagligen upp dom här också :) Ska kanske vara med jossan imorgon , det blir kul :) Hon har ju funderat på att göra en ny header till mej , det kan ju behövas..eller? haha , min är gammal och bilderna på mej i den är inte speciellt snygga! haha. Men jag ska göra kväll från datorn nu , vi hörs imorgon!

Jag laddar upp en bild bara för att vara snäll :D puss! 

saknar , <3

     

Av matilda - 3 januari 2011 22:30

Hejhej , mattis kära läsare. Nu är det Jossan som rycker in och gästbloggar som i alla andra nödsuitvationer. Dom inträffar väl inte så ofta, och bra det.


Matti befinner sej uppe i vemdalen med en massa släkt. Vi har smsat om en ny header. Det behövs verkligen på denna blogg. Eller vad säger ni ? Den hon har gjorde vi ju i sommras. Men jag har mina ideér så det ska nog fixa sig snart.


Vad ska jag blogga om i detta oerhört intressanta inlägg ? Mattis bra och dåliga sidor ? Okej , vi kör på det.


Dåliga sidor :

  • Envis , det kan vid vissa tillfällen vara bra med ibland blir man typ galen. Om man typ frågar om hon kan flytta sig enbit bort. Och hon inte vill. Då går det inte och flytta henne en bit bort. Haha.
  • Att hon inte kan vara utan smink. Visa din naturliga skönhet , Matti. Hahah.
  • Att hon är för snäll. Alltså när det gäller att typ säga nej , sätta ner foten helt enkelt. Hihi.

Bra sidor :

  • Sprider glädje. Alltid glad och skrattar som en tok. Det är härligt.
  • Omtänksam. Tänker oftast på andra och försöker göra dom glada och måbraiga. Haha.
  • Tuggummi och halstablett - älskare. Hon har typ jämt tuggummi , det är köng. Tänk på allt det här braiga jag sa om dej nu näästa gång du har tuggummi.

Hoppas du har det gött där i kalla Vemdalen. Här är det 30+ nu..

/Jossan - popolga.bloggplatsen.se (måste ju göra lite reklam när man ändå håller på)


Jag och Matilda var riktiga konstnärer när vi var små. Här ; Självporträtter.  

Av matilda - 1 januari 2011 13:28

GOTT NYTT ÅR KÄRA LÄSARE!

Jag har alldeles nyss vaknat..och jag är skittrött! om man får säga så...hahaha!.

Iallafall så är det packning som gäller idag, för imorgon åker vi till vemdalen med släkten :) det blir kul. Men vi kommer antagligen ha med oss någon datorn. så jag kanske bloggar på kvällarna, efter all skidåkning ;) Nu ska jag gå och börja packa lite..ciao!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards