mattislife

Alla inlägg under november 2010

Av matilda - 30 november 2010 16:56

Nu är det strax dans som gäller, vi hämtar upp fanný om en stund och sedan bär det av..haha. Igår, skrev jag inget. Det var för att våran internet segade så jag gav upp.

Men jag har inte så mycket att säga. Ska äta nu, pusshej!

-

Av matilda - 28 november 2010 19:21

Glad advent allihopa! Idag har jag vandrat omkring på julskyltningen i stan.

Uscha, det är FÖR kallt ute, höll typ på att frysa ihjäl.

Men jag överlevde! Just nu sitter jag och mumsar på lite knäck, och fanný har precis åkt hem. Imorgon är det school again. Tänk vad en helg går fort? alldeles för fort.

haha, nu ska jag kolla lite bloggs och vi hörs imorgon!

Förresten, om ni undrar varför jag inte lägger ut några bilder så är det för att jag har tappat bort min usb-kabel. Sen så är det något med vårat internet satt det kostar pengar för varje bild. Sorry, när det är fixat kommer det massor av bilder.

I promise! Här har ni årets första jul-låt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

puss 

Wham - Last cristmas

Av matilda - 27 november 2010 20:21

jag älskar alla hans låtar, alla är grymmiga!  :D

Av matilda - 27 november 2010 17:00

hej, nu har johan precis åkt hem :( Och jag ska snart plugga lite so! kul...eller inte.

Vi har inte gjort speciellt mycket, bara myst. :) men plugg är det som gäller för mig nu

så lyssna på den här låten tills vi hörs senare! kramiz

Av matilda - 27 november 2010 11:57

hehe, just nu väntar jag på Johan. Han är påväg hit :D

Kommer nog inte blogga speciellt mycket idag, men senare ikväll hörs vi nog iallafall.

Pusshej!

Av matilda - 26 november 2010 19:25

ja, den är ju snart här! Just nu sitter jag och kollar runt på internet efter lite julklppar till släkten..Om det går bra? nja. Det är så himla svårt! tycker jag.

Har inte så mycket mer att skriva om, jag vet att dethär blev ett riktigt tråkigt inlägg.

menmen, bloggningen kanske återstår tills imorn! ifall jag orkar. haha.

PUSS & KRAM

Av matilda - 26 november 2010 16:05

hörde låten på vakna med The voice imorse. hur grym är den inte? haha.

Vi hörs senare!

Av matilda - 25 november 2010 21:52

hej, klockan är ca. 5 i tio och jag ska strax gå och lägga mej i sängen. Kom hem vid typ halv 9, var hos farmor :D men iallfall,orkar inte skriva så mycket. Min eftermiddag har bestått av plugg och fanný. Det var kul med fanný, men inte plugg! haha.

Meeeen, vi hörs imorgon.

pusshej!



There´s more important things than here you speak.

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards