mattislife

Alla inlägg den 4 november 2010

Av matilda - 4 november 2010 22:38

Och nu är jag helt slut! haha. Hade jättekul på matchen, men timrå förlorade :(

När Timrå kom in blev det världens stämning, som alltid!

Om ni vill veta så är Anton lander bästa spelaren, haha. Seriöst, jag köpte ne godis grej med han på! haha.

skadat? Iallafall, vi satt på balkongen. Högst upp typ, vi kan kalla de för vip platser , haha. Man såg feeett bra måste jag säga, när jag har hittat min USB-kabel ska ni få se bilder! ;) Jag sitter just nu och efterladdar med timrås låt, som ni kan lyssna på här neranför! GRYM-GRYMMARE-GRYMMAST. kära timråare, nästa gång tar vi om! AIK på lördag. YEAH.

kyss

Av matilda - 4 november 2010 13:58

   ja, den har ont. tyck synd om den :(

Jaha, vad händer idag? jag försöker övertala jossan att hon ska komma hit.

Och ikväll ska jag ju på håkiii, jossan funderar på att följa med. För henes far skulle dit och då kom jag på en jätte bra idé, ATT HON KUNDE SITTA I MITT KNÄ :d

fast nja, det kan bli jobbigt efter ett tag :p right?

Men iallafall, visst tycker ni också att hon ska lyfta på stjärten fråndatorstolen och dra sej hit upp? Det är ju lixom bara upp för backen. (även fast den backen är aslång och jättejobbig, men ändå) haha. SÅ JOSSAN ; kom igen nu!

vi hörs senare älsklingar!

För dej josefin andersson - Och endast för dej.

  

Pussjag älskar dej! för du kommer antagligen hata mej efter dethär ! HAHAHA

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards