mattislife

Alla inlägg den 6 november 2010

Av matilda - 6 november 2010 22:00

Godkväll honeys!

Sitter och diskuterar med johan om vilka bussar som går hit imorgon, eh.

Fattar ni något av busslistorna på dintur? det gör i allafall inte jag kan jag säga!

Jag har precis duschat, och just nu sitter jag bara här. Jag och fanný tog en promenad upp till spåret förut, sen så sprang vi tillbaka! Nu är vårat kök typ almost done! åh, det blir så fint :d

Men iallafall. Imorgon är det söndag, och det betyder att redan en vecka på vårt underbara lov har passerat. Det suger verkligen, jag är inte redo förskolan än.

Fast det är jag i och för sig aldrig! så det var ju ingen nyhet direkt.

Men vi hörs imorgon kväll! så kan vi diskutera vidare nu.

NaTtI

Av matilda - 6 november 2010 11:44

   hej på er. Jag och fanný sitter här och kollar på tv, vi har varit vaken länge. coolt va?

Igår hade vi en filmkväll, då kollade vi på Sex and he city 2, fjorton suger och kogänget. Visst är vi tuff? ;) hehe. Igår runt halv ett tog jag, fanný och jossan bussen till birsta. Sen kom jenny, hehe. JAg köpte den nya mascaran som är typ lila med nå spets på. haha, oså köpte jag bobby´s hårspray och två i love you klubbor.

AAAAAa, så spenderades min dag igår. Men eftersom jag inte har hittat min USB-kabeln än så kan bilderna slänga sej i väggen. HAHA. kul? ne. men allafall, nörda denhär bilden tills vi hrs next time! pusssssssss

ni har antagligen sett den förut, men håll med om att den är snygg?

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards