mattislife

Alla inlägg under juni 2010

Av matilda - 24 juni 2010 06:46

hej ! , nu har jag strax packat klart :d

det är bara sminket som ska läggas ner i väskan sen är jag helt done , åh.

Jag kommer typ vara död när vi kommer fram , haha ! , tänk dej mellan sju och åtta timmar i bil :o inte kul..

Men nu ska jag gå och leta fram kläderna jag ska åka i och sen sminka mej.


vi hörs när jag kommer hem igen , hejs

// matilda

Av matilda - 23 juni 2010 19:34

  

äntligen klar , eller snart. haha !

Nu är det bestämt att vi åker senast åtta imorgon , så det känns härligt.

Somsagt får kameran vara med varje dag och lite roliga bilder kommer..

det känns skänt att komma bort ett tag från tråkiga sundsvall , nu ikväll återstår bara att duscha och göra en hårinpackning , packa resten och sova.  Ni når mej hela dagen på mobilen imorgon !

 

och förresten kära läsare. GLAD MIDSOMMAR !

 

kkkyssar / matti

 

Av matilda - 22 juni 2010 20:21

hejhej ! , imorgon bör jag vara klar med packningen.

dethär ska packas -


  


Det var väl allt..tror jag..nu ska jag gå och hitta någon väska att packa sakerna i och imorgon hörs vi förmodligen en snabbis runt kvällen. Slänger in en låt jag laddat in i mobilen som sääääkert kommer upprepas många gånger i bilen på torsdag. hejs

<3

Av matilda - 21 juni 2010 20:03

här kommer några fina bilder innan jag går ut  


från idag -

      


osså från fredag och lördag -¨

          



vi hörs någon dag , jag avslutar med godnatt.

Av matilda - 21 juni 2010 19:36

hej ! , jag tänkte bara skriva lite kort nu om vad som har hänt dom senaste dagarna , och vad som kommer att hända i veckan.


fredag - va med fanny , sen for vi till hudik. 


lördag - cyklade först med fanny till birsta och shoppade. Var med maja , fanny , viktor och oskar. Sov hos fanny.


söndag - Vaknade upp hos fanny. hoppade studsmatta. kom hem tränade lite och sen kollade jag på fotbolls-VM resten av kvällen.


måndag - idag har jag bara tagit en vilodag , vaknade runt halv 12..gick ut på balkongen och la mej & solade samtidigt som jag drack vatten , åt ett äpple och läste lite ur en bok. fick lite färg. duschade , fixade mej och for till stan med mamma och moster. där hittade vi presenter till min moster som fyller år på torsdag.


imorgon - hoppas på bra väder , blir det sol ska jag steka hela dagen.

och bara mysa ! , sen börja packa och kanske hitta på något med familjen.


onsdag - vet inte , men packningen ska vara helt klar.


torsdag - runt 7 på morgonen åker jag till mina kusiner.

kommer ta mellan 7 och 8 timmar att åka bil dit. När vi kommer dit ska vi ta en sväng in i stan och shoppa.


fredag - fira moster , eller rättare sagt. hon har fest.. 


Vet inte riktigt vilken dag jag kommer hem eller nånting , jag vet inte ens om jag kommer blogga något under hela veckan. Vi får se..annars så kommer jag allafall att skriva lite varje dag o bilder kommer förmodligen också när jag kommer hem.


Nä , nu ska jag gå ut på balkongen och känna att sommaren verkligen har kommit. Solen skiner och värmen är äntligen här ! , jag tänkte också säga att under sommaren kommer jag inte skriva speciellt mycket. eftersom jag kommer vara ute för det mesta.

Av matilda - 21 juni 2010 19:33

Debi nova - drummer boy

Av matilda - 17 juni 2010 17:06

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards