mattislife

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av matilda - 13 juni 2010 22:45

godkväll alla söta ! , idag har jag inte skrivit speciellt mycket här i bloggen. Men jag kör en snabbis nu , jag , agnes , jossan , fanny & jenny gick en tur till norra berget. Där köpte vi glass ocg snurrade på nån sak , jenny ringde hasse och han kom o hämtade oss. När vi kom hem till jossan gjorde vi våfflor till lunch , sen satte vi oss och pratade i hennes rum en stund. Runt halv 6 gick jag och fanny hem till agnes och kollade på gunnar , helt sjukt att man får vara så gullig ! haha.

När vi kom hem till mej hämtade jag pengar och sen gick vi till city gross och köpte godisss :u

Sen kollade vi på film som hette 'boat trip' - den var bra. hah..

Fannys pappa kom och hämtade henne runt halv 10 , då hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här o har inte kommit längre.


Imorgon ska jag först till läkarn och sen ska jag , maja och fanny cykla till sidsjön och bada ! , osså sover fanny hos mej imorgon kväll.

Bjuder på en bild nu sen ska jag gosa ner mej i sängen och kolla på film.


  

gunnar


N A T T I  -  K Ä R A - L Ä S A R E  <3


Av matilda - 13 juni 2010 10:16

Idag ska jag, jossan, agnes , jenny och kanske fanny hitta på något , vi får se vad vi gör , och ikväll ska jag till ryggis och springa något varv. Nu är det lov , och jag kommer träna super myckeeet :d haha..

Jag bjuder på en bild sen ska jag fixa mej och springa iväg till jossan ,


  

KRAM 

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards