mattislife

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av matilda - 12 juni 2010 15:21

just nu har jag riktigt tråkigt. osså är jag trött och har ont i huvudet. INGEN BRA START PÅ SOMMARLOVET ! :o

Förut var vi och köpte en moppe till bror , och nu ska jag gå och kolla när pappa lagar mat. hejs

Av matilda - 12 juni 2010 15:08

                


glad sommar hörni ! , här regnar det ju bara..hhaha

Av matilda - 12 juni 2010 14:50

tänkte bara skriva lite om vad jag gjorde igår och så.


Allt började med att jag klev upp och åt frukost. Sen fixade mamma mitt hår , runt halv åtta kände jag mej riktigt stressad eftersom jag inte hade börjat sminka mej och fanny skulle komma runt åtta (!!)

Sen klädde jag på mej och gick o mötte fanny , vi gick till skolan och där var alla fina ( haha ) , senare kvart i nio skulle alla klasser stå uppställda på skolgården.

Vi kom ner till en sak där vi alltid har skolavslutning 'vet inte vad det heter'.

Men runt 11 var skolavslutningen klar , då träffade jag farmor och farfar pratade lite med dom och efter det skulle vi träffas i klassrummet och äta tårta !

När alla hade fikat gick jag hem , mami och jag skjutsade bror till skolan eftersom han hade senare avslutning än jag. Medans han va där for hon och jag till birsta. Köpte present till min kusin & en tröjis till mej.

Vid 4 åkte jag , mamma och bror in till stan där vi mötte pappa.

Vi åt på flodhästen 'hahha' , yummi. Senare var vi hos mina kusiner eftersom johan fyllde år så dom bjöd på fika , efter fikat kollade jag på fotbolls-VM , när matchen var slut blev det en film "the day after tomorrow" rätt bra , men läskig.


Jobbigt inlägg men a.. 

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards