mattislife

Alla inlägg under februari 2010

Av matilda - 28 februari 2010 21:52

Nu är jag klar med all hårfixning och sådant ! , shampot jag köpte med tillhörande balsam . funkade jätte bra ! , av mej får den en klar femma . men nu är det nog dags att ta en koppa te och mysa framför teven . jag börjar få lite ont i halsen ,.. jag vill inte bli sjuk nu ! .. hoppas det blir bättre tills imorn . vi hörs väl då ?


Gonatt   <3

Av matilda - 28 februari 2010 18:57

heheh , a . söndagar är oftast jätte tråkiga , eftersom skolan börjar dagen efter och man har en helt ny vecka framför sig så har man inte så stor lust att hitta på något , men idag har jag faktiskt haft det helt okej ! . de började ju med en promenad och de är ju ett + därför att jag fick lite extraträning . sen birsta , jag älskar ju att vara där & gå i affärer .

sen främmande och mys !  , fick ju lite extra saker av mamma . det är ju också kul !  , men nu ska jag gå och vara lite extra sociala med folket !

BTW , middagen blev jätte god !..


höörrss sen


Av matilda - 28 februari 2010 18:53

jag undrar om någon av er , mina söta läsare har något bra filmtips..

jag vill gärna få tips om några bra komedier  ! (:

Av matilda - 28 februari 2010 16:32

nu kommer folket så vi hörs senare !

Av matilda - 28 februari 2010 14:54

Jag innan sommaren 2009

   

Jag nu .


Ser ni någon skillnad ? (:  

Av matilda - 28 februari 2010 14:35

jag tog somsagt några bilder igår , kanske inte så speciella eller märkvärdiga ! , men ändå . jag fotar inte direkt på proffsnivå om vi säger så ;)


           


     


Haha , jag tyckte att sista bilden var lite rolig & onödig :P

menmen , puss o kram <3

Av matilda - 28 februari 2010 14:30

hej , ikväll ska vi få främmande och jag ska göra maten , heheh . önska mej lycka till !

jag ska prova att göra en ganska svår maträtt tycker jag   

Vi får se hur det går ! , se jo later    



Av matilda - 28 februari 2010 14:18

nu har vi nyss kommit hem igen då ! , jag fick några saker av mamma som ska provas ikväll . de började med att jag & mamma tog en promenad till birsta och kollade där , efter de gick vi till IKEA och köpte en skogrejs till mej . tack mamma (L)

Här kommer lite bilder

  

SILVER SHAMPOO ;  detta är ett shampoo som ger håret ljusare färg utan att bleka det med blekmedel ! , detta inehåller istället nyttigare mojjs för hår bottnen , jag hoppas att de blir bra .


  

Den här DVD;n fick jaag igår . men jag tänkte visa er en bild ändå !


Jag har ingen bild på skogrejen än , kanske fixar de till senare .

hejjjjjdå

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards