mattislife

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av matilda - 16 februari 2010 19:01

yes , jag kom nyss hem från birsta med mamma & moster , vi kollade runt där och så . något köp blev det ! , bl a mascara och tuggummi . Ni vet en av dom hära killarna med huvudrollerna i "hund tricket" , en av dom var där ! + lasse brandeby (?) , dom bjöd på fika . gulligt  , seen var de typ någon tjej och kille som uppträdde för allt folk som var där ! , med gitarr o sång . hehe,  annars har de nog inte hänt något speciellt idag . jag har varit i skolan och där hände de bara trålkiga saker ;)

as usuale ! , om ni frågar mej ..

Jag sitter fortfarande & diggar låten med katy perry , kan helt enkelt inte få nog av den , den är lixom poppig..i like it ! 

Om en litenliten stund ska jag ta en dusch & känna mej frääshaare , huh , de är underbart att få smeta in håret med inpackning & se resultatet ! ... de kanske kommer en litn bild oxå , inget speciellt menmen ändoch !

KRAAAMAAR / matildisen

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards