mattislife

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av matilda - 17 februari 2010 19:18

   älskar halsbandet !

  

något för mej kanske ? , vad tycker ni ?

379 :-

gulligt va ?

549 :-



vilket passar mej bäst ? , kommentera :)

Av matilda - 17 februari 2010 18:52

jag tycker att den här ringer är läcker faktiskt , höhö , med den på fingret blir jag "matti with the bliiing" , haha , love it !


  

finns även i guld .. tiger 199 :-


Av matilda - 17 februari 2010 17:55

shao , idag har jag varit med fannygumman , vi spenderade först någon timme i skolans omklädningsrum med lite härlig musik och en massa skratt , som vanligt . efter skolan gick jag & fanny hem till henne , där drack vi en kopp te .. muumsi ! , vid fyra - halvfem tiden gick jag hemmåt . då hade pappa varit och lämnat in min mobil på lagning..IGEN !..fick tillbaka den i fredags o i lördags ramlade vissa bitar av , soo sad   

menmen , sånt är livet . förutom skolan så har nog inget speciellt hänt ,  jag har hittat super snygga skor + kläder , som jag vill ha ! , älskarrrr .

här kommer några bilder jag knäppte igåår..


      

sötaste jennifer av alla ! <3


// vi höörrrss matilda

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards