mattislife

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av matilda - 22 februari 2010 19:58

  

Dagens : 

tights - lindex

kofta - gina triot

linne - gina tricot

halsduk´- jossans


Frisyr : uppsatt med boll

Smycken - armband , örhängen

 

 

 

Kvällens mysoutfit :

     

 

Av matilda - 22 februari 2010 19:28

hejhejhejhej ! , åh nu ska ni få se bilderna , såå njut !


skillat !

     

dagens älskade skor

    

en söt josefin

  

matilda

  

vi

  

Från jossan till mej ! , aww..<3

  

tuffing :D <3

Av matilda - 22 februari 2010 17:35

hejhallå ! , nu har jag spenderat min eftermiddag med lilla jossan , säger bara en sak..SÖTNOS ! , helt klart . vi knäppte kort & hon blev asfin på bilderna jag knäppte på henne , bilderna på mej var väl inte så märkvärdig ;)

hehe , förut var vi på ICA maxi , sen skjutsade vi hem jossan och nu sitter jag här då och gnaggar på lite nötter :u

imorgon har vi friluftsdag i sidsjön , de blir kulkul att få umgås med kompisarna i

backen , men vi hörs sen . så ska jag ladda upp några bilder från förut !

Kyssen / matty

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards