mattislife

Alla inlägg den 10 februari 2010

-

Av matilda - 10 februari 2010 19:28

  

kommentera bästa bilden på mej och julia :) <3

Av matilda - 10 februari 2010 19:02

här kommer några tips på vad jag använder nästan varje kväll ! , som är jätte bra .


  

Jag använder ;

1.Creme toffé moisturising face mask . jätte bra ansiktsmask som luktar kola , & den är superlätt att tvätta bort ! - Oriflame

2.cooling fot & leg gel . funkar jättebra om du vill ha avslappning i benen, hjälper både dina fötter & ben att slappna av och lugna ner . ger en ganska starkt doft av menthol - Oriflame

3.foot cream . gör dina fötter mjuka & fräscha + att den ger dina fötter fukt och motverkar torr hud - Oriflame

4.Body lotion with lime & ginger . luktar mums ! , smörjer du in dej med den varje dag så undviker du garanterat torr hud ! - Oriflame

5.Balea peeling seife with aloe vera . renar från djupet och torkar inte ut din hud ! , ger en fräsch känsla & du får resultat . tar bort alla döda hudceller - en present så jag vet inte .

Av matilda - 10 februari 2010 16:05

Japp , idag  hade vi skidåkning på idrotten & det gick väl ganska bra (y

Jag åkte med julia och fanny , haha , vi knäcker .

här kommer lite bilder på när vi skulle styla lite med skidorna !   


  

fanny

  

jag och julia

  

söta va ? :) , haha , min halsduk var ju fin där ? ;)


jag blir mulad :u

   

haha , :D


Nu ska jag åka iväg . kramisss , (L)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards