mattislife

Alla inlägg under mars 2011

Av matilda - 31 mars 2011 22:30

   

bild 1 - jennifer , fanný och max. 

bild 2 - jag

Av matilda - 31 mars 2011 22:18

outfit : byxor - dansen, tröja och linne under - H&M

låt - bow chicka wow wow - Mike Posner

person - fanný <3

sak - mina gurkstjärnor, hahaha.

SEG

Av matilda - 31 mars 2011 21:59

hej. Jag har varit seg på kvällarna nu när jag har kommit gem från träning och skit.

Så därför har jag inte orkat starta datorn. Mn så kan det vara.

Istället för att skriva om skit ska jag sammanfatta dagarna som har gått ;


Måndag : Började med att gå till skolan, slutade runt klockan tre.

Efter det tog jag och fanný bussen hem till henne , fikade. tog bussen tillbaka till stan.

Sen var det dans som gällde, efter det drog jag och mamma till kuben , lämnade bror och åkte till moster. Sen sov jag.


Tisdag : Samma sak där. Började morgonen med att gå till skolan, fick nytt schema och då vi fick veta att vi skulle sluta en timme senare. Ingen gillade det, haha. Efter det åkte jag med robin till stan, träffade caroline. Gick omkring och pratade med henne, skrattade sönder varannan sekund och åt godaste klubban jag ätit på länge. Blev blå fulla munnen, blev skrämd av en fläckt, provade masker och asgarvade tills jag höll på att kissa på mig. Hade otroligt kult.


Onsdag : Började morgonen med bodybalance på Gold´s gym.

Det var jobbigt, men kul. Sedan var det skolan som gällde. SLutade halv 3.

Efter det var jag på ryggröntken, det gick väl också bra. Faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Fick även ett par skor av världens bästa farmor. Bild får ni någon annan dag. Sen kvart över åtta samma kväll hade jag träning, dansen denhär onsdagkvällen var chacha, dog typ.


Torsdag : Otroligt tråkig dag i skolan. Fick tillbaka mitt tyska-prov, hade ganska bra resultat. Efter skolan var jag med fanný, vi drog till birsta en snabbis oh köpte klubbor, fick även med mig en liten slush. Innehåller onödigt myket socker, men gott var det. Har skrattat mest hela kvällen, men stumpan drog hem för en litenliten stund sen. Strax ska jag hoppa in i duschen , sedan sova. Ladda för en härlig fredag imorgon, även fast vi har musik i 2 långa, och otroligt dryga timmar.

Usch vad jag hatar musik just nu! och våran lärare hatar mig, haha.

Det gör ju inte direkt sakenbättre.


Här har ni veckan som gått, inte så mycket speciellt men bara för atthålla er uppdaterade. 2 inlägg kommer dyka upp senare. Puss!

Av matilda - 29 mars 2011 19:18

          jag kunde inte stå still..   gRRRrr  

roligaste dagen på länge. älskar dig bobo .<3  

Av matilda - 29 mars 2011 07:30

jeans - JC

tröja - cubus

jacka - H&M

Av matilda - 28 mars 2011 22:30

Är det någon som vet vart det finns svarta midjejeans och en blommig blus att få tag på? skit i priset. Tipsa mig bara! För jag lha, vill ha, vill ha! nununu!

Av matilda - 28 mars 2011 22:10

För det första ska jag tacka jossan för att hon har fixat om här på bloggen.

Och för det andra. här är hennes blogg!

http://popolga.bloggplatsen.se/

Av matilda - 28 mars 2011 22:04

linne - H&M

linne under - H&M

byxor - danceworld

mössa - stadium.

Ganska chill sådär , men jag gillar´t!  

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards