mattislife

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av matilda - 8 mars 2011 21:06

OJ! det skulle vara massor. Om jag visste att jag skulle dö i ett precist ögonblick , så skulle jag kliva upp grymt tidigt. Ta farväl av ALLA mina underbara släktingar, mina vänner men framförallt min kära familj. Jag skulle verkligen vilja leva dagen fullt ut, och känna mig glad. Det skulle vara en perfekt dag. Jag skulle krama alla så hårt så att jag fick ont i armarna, jag skulle gråta. Stora floder. Jag skulle njuta , för att det just var den sista dagen i mitt liv. Fast egentligen så tror jag inte att jag skulle klara det. Jag skulle dö i förväg då, jag skulle inte klara av att se alla. Självklart skulle det vara jätteskönt. Fast jag skulle må så dåligt. Men samtidigt underbart.

Jag vill inte lämna världen än. Jag vill dö av åldern. Det är min högsta önskan.

Låt den bli sann.

  

Av matilda - 8 mars 2011 20:45

Det här är en sån låt som spelades om och om igen på gatorna i bulgarien.

Kinda crazy att man kan få sånna återblickar. Men underbart är det.

Saknar bulgarien såhääääääääääääääääääääääär mycket.

Av matilda - 8 mars 2011 18:04

      Ja, det är så jag kallar det. När alla tjockar i sig semlor. haha.

Idag på stan skulle jag , jennifer och jossan fika. Och det lutade åt semlor.

Så vi gick till stenstads cafeét och tog en semla. När vi kom dit var det inte mycket folk alls. Men efter det rusade folk in där och det vart proppfullt.

Semlan var god iallafall! hehe. Om en stund ska jag sätta mig i bastun och mysa med lite musik. mhhhmmm! Det är så skönt med bastu, där kan man bara njuta.

Och inget annat! Jag ska ta och smeta in en ansiktsmask i ansiktet nu,

hejdå!

jennifer!

jossan!


Av matilda - 8 mars 2011 09:48

Nu drar jag mig alldeles strax ner till jenny, vi ska ta bussen till jossan , sen blir det stan! Även fast jag inte är världens piggaste, hahha. men ändå, det är ju lov!

Vet ni vad som är underbart?! Jag kan höra fåglarna kvittra utanför fönstret..

OCH DET BETYDER ATT DET ÄR VÅR! bara snön försvinnen någon gång...

nej , ska ta på mig skorna och de nuja!

tjos!

Av matilda - 8 mars 2011 09:46

Jag orkar helt enkelt inte anstränga mig för att ens försöka hitta något snyggt att matcha i garderoben. Så jag låna brors adidaskofta istället. MYS!

 

hiho. lika dålig bild som vanligt!

tajts - H&M

linne under - gina tricot

"kofta" - stadium


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards