mattislife

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av matilda - 7 mars 2011 22:51

okej. Nu är det strax att sussa, för imorgon runt 11 tar jag , jossan och jenny bussen ner till stan. Det blir mys, har inte träffat jenny sen i fredags! haha.

Sen imorgon kväll vet jag inte vad som händer.

Sussa sött!

     

jag igår.


Av matilda - 7 mars 2011 20:54

oj! den var svår. Men för det första, utseéndet eller på insidan?

Jag kör på båda. Jag känner så otroligt många personer som är världens härligaste, underbaraste och bästa personer som finns. Men högst upp på listan är min mamma. Hon är världen snällaste person, och tänker oftast i första hand på alla andra, och inte sig själv. Visst, vi bråkar . Men det gör väl alla barn med sina föräldrar? Iallafall. Jag väljer mamma här för hon är bäst.

Inte för att pappa är sämre, självklart så älskar jag han exakt lika mycket!

Så,  mamma och pappa. Jag älskar er. <3


Nu till utseéndet på den finaste personen jag vet..hehe, den är så svår!

För jag känner så många fina..så att tyvärr kan jag inte skriva något på den punkten.

Det är alldeles för många att skriva om!

Av matilda - 7 mars 2011 16:03

Av matilda - 7 mars 2011 16:00

hej igen. Nu har min förkylning kommit tillbaka och det känns som jag ska dö.

Det är varmt överallt, näsan rinner, halsen svider och huvudet gör ont :(:( farmor och farfar var här för en stund sen. Och senare ska jag sova, och sova och sova ännu mer. Vaknade kvart över 1 idag, av att jag inte kunde andas. Så då gick jag upp och åt frukost, eller ah lunch?

Sen sov jag på soffan, hehe. Gud vad jag klagar...haha , vi hörs senare.

Nu ska jag gå och ta en alvedonis. puss!

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards