mattislife

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av matilda - 9 mars 2011 17:45

Dit är vi påväg just nu. För dom fyller år idag. Moster blir 35 och kusin 1. Så grattis! Förtagen så bloggar jag från My brothers iPod. Tjing!

Av matilda - 9 mars 2011 11:00

Det var nog när jag, mamma, pappa och min storebror var i Grekland.

När vi var på en dagstur, allt var så sjukt fint. Naturen, människorna och vädret! haha. När vi kom fram till en apelsingård där dom gjorde färskpressad juice stog tiden still. Den var så unddeeeerbart god! Den godaste apelsinjuicen jag någonsin har druckit. haha. Precis brevis apelsingården så fanns en kyrka, med superfina gravar. Jag kommer ihåg det så bra. På hotellet vi bodde så blev pappa värsta polarn med servitrisen och bartendern ,          haha. de var kul.

Tyvärr har jag inga bilder på datorn , bara på kort så ni får se en sånhär bild istället..

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards