mattislife

Alla inlägg under augusti 2010

-

Av matilda - 31 augusti 2010 21:26

Nu sk ajag gå och kolla på sex and the city, sen ska jag sussa. Även fast vi börjar 10.10 imorgon så kan det vara skönt att sova ut. Kanske skriver en snabbis innan skolan , men det får vi se då.

Godnatt! :)

Av matilda - 31 augusti 2010 20:45

            


om vi är snygga ? OHYES.

Av matilda - 31 augusti 2010 20:42

  

halsduk - bikbok | tröja - gina tricot. Tack mamma (:

  

grå kofta - H&M | linnen - bikbok | halsband - bikbok.

  

väska från stadium.

Av matilda - 31 augusti 2010 19:36

*FIIN RUBRIK* , hej på er ! Just nu sitter jag här , har precis kommit hem från birsta med mamma och moster. Fick lite småågrejor, BILDER KOMMER SENARE.

Jag sitter och dricker 'grazzhopper' och äter nötter. Jag ÄR inte nyttig..

Som om ni bryr er lixom ?

Men jag kan berätta en kul grej, Jag var ju på birsta. Då va sean banan där och sjöng skaka rumpa. Sen träffade jag amanda och kramade henne (a)

Nu ska jag ta en dusch, sen ladda upp bilder på mina nya saker.

KYSS

Av matilda - 30 augusti 2010 17:26

TJA. Som ni läste ovan så sitter jag här med hon äter middag oh jag gör inget speciellt. Nu har jag inget mer ch skriva om såå.. hejs..

Eller förresten, Agnes fyller tretton idag , grattis till henne ! (:

Hejdå

Av matilda - 29 augusti 2010 20:37

Nu har jag ändrat här på min käre väns blogg. Hon bad mej oxå gästblogga lite för hennes blogg kändes tråkig. Det håller jag faktiskt med om lite. Så då gjorde jag henne en tjänst , så nu ska jag alltså ta några minuter av min dyrbara tid och blogga på denna grymma blogg. Då kör vi då.


Ja , vad ska vi skriva om. Jo , vi har ju börjat skolan. Jag och Matti går i tyska. Jag fattar inte så mycket än. Men om några år så har säkert både jag & Matti två tysktalande kilar till pojkvänner .. nja , inte riktigt. Men till Tyskland ska vi åka har vi bestämt (jag kom på det nu).


Nämen , nu vill jag bara berätta för alla er därute och till Matti själv att , Matti hon är en sån man jämt har kul med. Mycket kul. Jag har delat många skrattårar med dej. Så Matilda Sjöstrumpa , du är underbar.


<3  



-

Av matilda - 29 augusti 2010 17:30

Nu håller maggan på att laga middag åt oss, haha. Ska äta så hörs vi senare !

Kram

TJO

Av matilda - 29 augusti 2010 15:36

TJOSAN. Idag har det varit storstädning i våran lägenhet, på grund av att nån mäklare kommer och knäpper kort imorgon.

dagen började med att jag vaknade och plockade undan lite, sen for jag, mamma, och pappa till birsta.  Där köpte vi lite nya saker, och nu är jag alldeles strax klar med mitt rum iallafall. Jag har bara kvar att dammsuga och torka golven, som om ni bryr er lixom x) HAHA. Jag måste till birsta nu i veckan, för att på torsdag ska vi knäppa kort på skolan. Det är en av alla saker i världen som jag hatar. För jag ser alltid hemskt ut, haha. Men nu sk ajg gå och fortsätta oså hörs vi kanske senare ikväll. vi blrjar runt åtta imorgon, så jag hinner tyvärr inte blogga något innan jag draaar. PUSSEN / M

    

kommentera ? (a)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards