mattislife

Alla inlägg under augusti 2010

Av matilda - 4 augusti 2010 21:30

      


<3

Av matilda - 3 augusti 2010 20:51

    


haha , båda från monki.

Nu stänger jag av datorn för idag , sista gången som 12 åring. När jag startar den imorgon är jag ju 13 , avslutar meningen med godnatt.


Av matilda - 3 augusti 2010 20:37

                


<3

Av matilda - 3 augusti 2010 20:21

Jag hade ju i stort sätt lovat att jag skulle kknäppa kort på alla saker som jag köpte i örebro , men orkar inte fixa kameran och greja. Så jag skriver vad jag köpte istället..hoppas det går bra ändå !


jeans skjorta - gina tricot.

blå body - gina tricot.

örhängen - ur & penn.

en transpare/ant skjort-kavaj (?) - kommer inte ihåg vad butiken hette..

canada tröja - outlet

canada byxor - outlet.

klocka - ur & penn.


det var allt , rätt lite egentligen..men allafall något !

-

Av matilda - 3 augusti 2010 20:12

Ny omröstning , se till att rösta  

Av matilda - 3 augusti 2010 19:53

  











Jag kan le nu . haha. men jag ser ut som en häst när jag gör det...  

:(

Av matilda - 3 augusti 2010 19:37

hej sötnosar ! , jag tycker att ni komemnterar dåligt :( trååkigt.

Men allafall , nu har jag och mamma precis bakat klart. Ser ganska gott ut , haha.

Imorgon somsagt blir jag tretton år ! , hihi. Fanny kommer runt halv elva och då ska vi hitta på något innan mamma och pappa kommer hem. Då kommer lite gäster.. Nu tycker jag att ni ska kolla på bilden här neranför och kommentera..

Har lekt lite med iphone :d

  

såhär kommer jag se ut om åttio år..


HAHAHAH , så börja kommentera  , då blir jag glader choklader :d


Av matilda - 3 augusti 2010 13:24

hej och hå , jag sitter här med alwa just nu. Hittills har det gått riktigt bra , hoppas det fortsätter ! , det blir ett riktigt kort inlägg eftersom hon försöker skriva på tangentbordet. haha. Förresten så har vi ett nytt radhus  på G. Men nu ska vi gå och kolla på teve tills dom andra kommer hem, dom skulle till birsta och köpa presenter till mej sa mamma , hihi.

Jag fyller ju år imorn ! :d

puss & kram

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards