mattislife

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av matilda - 17 augusti 2010 20:43

Morsning korsning !

Just nu är jag såhääääääääääääääääääääär trött , ska ta en dusch. Sen kommer jag vara super fresh. Förresten  , om sex dagar börjar skolan , ' suck '. Men det är allafall en sak jag längtar till   HAHA. Imorgon fyller bror år , då får vi främmande. Nu tänker jag inte skriva något mer. Så det så !

Vad ska jag skriva om , när jag väl skriver.. så skriver jag väldigt ointressanta saker. KAN MAN JU SÄGA. Skulle inte någon kunna komma med något förslag ? , SNÄLLA! :u

Ska hoppa in i duschen nu , och jag menar verkligen HOPPA.

hejsvejs - jag är glad.

Av matilda - 17 augusti 2010 17:07

TJA

kom nyss hem från staden med delia och fanny. Det var kul , köpte lite småsaker. Bland annat en mascara , nu ska jag äta middag. Sen drar la familia till ryggis , satsar på 2 varv. Jag är lite piggare idag. YÄY . mennn nej , mat vardet.

KRAM / M

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards