mattislife

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av matilda - 1 augusti 2010 22:58

tyckte att jag skuller blogga , just därför gör jag detta inlägg.

har inget att skriva om , så tråkigt lär det ju verkligen bli..

Jag hade ju tänkt ladda upp bilder på sakerna jag köpte i örebro , men jag orkar

varken knäppa kort eller hitta USB-kabeln , så det vart ju lätt som en plätt !

Det här inlägget satt som en smeck , och jag är trött som fasen. Men om BARA tre dagarblir jag tretton ! , hehe. känns grymt att inte vara tolv längre..'stor skillnad'.

Men allafall , imorgon ska jg och fanny hitta på något , och då ska hon få det första 'efterskottspaketet' av mej. haha. det låter hur puckat som helst.

nu har min högra hand domnat bort så jag stänger av datorn nu , vi hörs kankse imorgon. Det beror på vilket humör jag är på vill säga !

hejdå och godnatt.

Av matilda - 1 augusti 2010 22:28

1. Hur mycket pengar har du på din mobil ? runt 20 öre , som mest :o
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan ? nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag ? alwa
4. Hur lång är du ? 1,63
5. Vilken är den senaste filmen du sett ? öh ? , bra fråga..

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ohja , det blir grymt (h)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms ? SMMMSSSSA
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda ? gifta
9. När såg du senast din mamma ? förut
10. Icke godkänt i något ämne ? Nej (a)
11. Mvg i något ? aa
12. När vaknade du idag ? Halv ett
13. Vilken är din favoritplats ? birsta (a)
14. Vilken plats föredrar du minst ? toaletterna i örebro , HAHA
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år ? i en rosa helikopter
16. Vad sover du i ? badkaret  , vad tror du själv.. sängen KANSKE ?.
17. Hur många kuddar har du i sängen ? 5

18. Var har du bott/bor ? hemma
19. Tycker du om kinamat ? arå
20. Tycker du om kaffe ? nja
21. Vad dricker du helst till frukost ? té
22. Kan du spela poker ? Nej , HAHA.
23. Känner du någon med samma födelsedatum som dig ? aa , min tvilling.

24. Vill du ha barn ? inte än..
25. Kan du några andra språk än svenska ? ja
26. Har du någonsin åkt ambulans ? nej
27. Föredrar du havet eller en bassäng ? Ta mej till HAVET o gör mej till kung..
28. Vad spenderar du helst pengar på ? Kläder..
29. Äger du dyrbara smycken ? Ja , några..
30. Kan du rulla med tungan ? Ja ;)
31. Vem är den roligaste människan du känner ? min far
32. Vad har du för ringsignal ? skaka rumpa , sean banan
33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten ? jag tror det , förmodligen.
34. Vad har du närmast dig just nu som är rött ? kuddis
35. Kan du byta olja på bilen ? är du dum ? , JAG .. byta olja i på en bil.. jovisst.
36. Vilken var den senaste boken du läste ? drömmen bakom verkligheten.
37. Dansar du i bilen ? SJÄLVKLART , vilken dum fråga .. :o
38. När var du i kyrkan senast ? lördags :p
39. Har du någon piercing ? yeslåda
40. Har du någon tatuering ? Ja , nalle puh (:
41. Har du provat droger ? nej
42 Röka eller snusa ? inget av dom.
43. Vad är ditt mobil nummer ? deru
44. Vad ska du göra ikväll ? sova
45. Har du några syskon ?  big brother och min tvilling sven :)

Av matilda - 1 augusti 2010 22:25

Du är ett pucko om ..

1. Du blev påkörd av en parkerad bil.

2. Du tror att det är iskuberna som håller frysen kall.

3. Det tar dig 2 timmar att kolla på en 60 minuters film.

4. När du gick på discot där man skulle vara över 18 tog du med 17 av dina kompisar.

5. Du ville ha en ny munk eftersom det var hål i den förra.

6. Du ringer nummer-upplysningen för att få numret till 112.

7. Du ställer dig på en stol för att höja ditt IQ.

8. Du snubblar över en sladdlös telefon.

9. Du säljer bilen för att få pengar till bensin.

10. Du kastar en sten mot marken och missar.

11. Du försöker döda en fågel genom att kasta den nerför ett stup.

12. Du försöker dränka en fisk.

13. Du köper en sol-driven ficklampa.

14. Du blev inlåst i en mat-affär, och svalt ihjäl.

15.Stoppar upp frallor i näsborrarna för att mata kråkorna

16. Du spottar i mot vind

17. Du mördar ett lik

18. Du frågar chans på din flickvän/pojkvän

19. Du köper en begagnad triss lott

20. Du har flytväst när du surfar på internet.

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards