mattislife

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av matilda - 12 augusti 2010 21:55

Nu stänger jag av datorn för kvällen , ska slänga in en film i DVD´n och kiiiika på wallander. the new one ! , loove. Imorgon , blir det att vara med fanny. Får se vad vi hittar på dåååå.

Goodnight sweethearts / M

Av matilda - 12 augusti 2010 20:47

Av matilda - 12 augusti 2010 20:35

vad har hon för hårfärg just nu ? blont / brunt.

brukar hon färga håret ? inte speciellt ofta
vilka färger har hon haft ? brunt , blont och rött .. ?
vad har hon för parfym? olika
vad brukar hon använda för smink ? mascara , ögonskugga och rouge .. oftast allafall :)
vad är erat första minne ? kommer inte ihåg (a)

vart bor hon ? sundsvall 
är du avundsjuk på hon ? nej :p

vad heter hennes syskon ? viktor och oskar
när träffades ni senast ? några dagar sen.
hur träffades ni ? hon började i samma klass som jag :)
vad går hon i för sporter ? ingen
vad brukar hon göra på helgerna ? vara i birsta med mej :p

vad brukar hon göra efter skolan ? oftast vara med mej..  
har ni kramats ? ja
har ni pussats ? inte på munnen :p
har ni strulat ? nej
brukar ni säga att ni älskar varandra ? ja :)
har hon fräknar ? japp
har ni kollat på film någon gång ? många gånger

har ni bråkat någon gång ? aa :(
har ni sovit i samma säng ? ja
har ni skrattat tills ni gråtit ? haha . många gånger ;)
har du sett hon gråta ? ja :(
vad gjorde du då ? tröstade henne ?
har hon sett dig gråta ? ja
vad ska ni göra i sommar ? sommaren är ju typ över satt..
hur länge har ni varit kompisar ? sen fyran , resten får du räkna ut själv ;)
har hon svikit dig någon gång ? jag tror inte det.
har ni pratat i telefon någon gång ? ja ?
kommer ni vara kompisar om 10 år ? FÖRALLTID
älskar du henne ? ja
och till sist, vad heter din bästa vän ? fanny forsman :u <3

 

ILU

Av matilda - 12 augusti 2010 18:14

SÅÅJA , nu är middagen avklarad. Det fick bli kycklingfilé och klyftpotatis , mumsigt värre. Nu ska jag gå och prata med mamma och pappa , oså får vi se vad vi hittar på senare ! huggss / M

Av matilda - 12 augusti 2010 14:33

jag blev bara tvungen.

Av matilda - 12 augusti 2010 14:27

hej ! , Just nu sitter jag här. Har tyvärr inte speciellt mycket att göra.

Och ont i tummen har jag också , men jag vettef*n vad jag har gjort.

För en stund sen kom pappa hem från sjukhuset , efter operation..

Så nu blir det till att laga lite lunch och senare får vi se vad som händer !

Jag känner att huvudvärken är påväg igen.

Här kommer en bild , och mer bloggning kommer senare.

  

ME


puss och kram / M

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards