mattislife

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av matilda - 15 augusti 2010 21:40

Kom alldeles nyss innanför dörren nu , äntligen hemma. Jag är alldeles utmattad och känner mej inte som vanligt..usch , har det något med att jag blev biten och göra. Då blir jag arg , för farmor sa att jag kanske kan få blodförgiftning eller liknande. Ifall jag inte tar en stelkramps-spruta..hur sad är inte det ? :( jag hatar sprutor. varför finna dom. Dum fråga , men aja -.-' , Det har varit underbart väder i goá sundsvall , både igår och idag. haha , det är LOVELY . Men nu ska jag gå och halvsova i sängen , vi hörs väl imorgon antar jag ?

goodnight / M

Av matilda - 15 augusti 2010 17:04

Som ni läste i rubriken ovan , vi ska till farmor och farfar nu. och äta , idag har jag varit med fanny. HEEEEEEEEELA långa dagen , och jag har blivit biten av en katt i handen. im blueee :(

Nu ska jag kila iväg.

puss / M

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards