mattislife

Alla inlägg under oktober 2010

Av matilda - 30 oktober 2010 22:12

hej. Sitter och kollar på "tre systrar och en mamma", har sett filmen flera gånger.

Men den va på tvn nu så jag tänkte, whatta hell, spela roll om jag ser den igen? haha. Förut var ju jag och fanný som sagt ute och spökade med hennes lillebröder.

Det var faktisk kul, jag tog några bilder. Men vet tyvärr inte vart min USB-kabel är!

Därför så får ni se bilderna någon annan dag, imorgon ska jag ta sovmorgon.

Vi hörs ! Godnatt förresten.

Av matilda - 30 oktober 2010 16:25

HAHA, we think so. Så jag och fanný har klätt ut oss nu, och tänker gå ut o skrämma folk. senare, med hennes brorsor :) Kuligt värre. hehe, om jag är laddad? njaa.

Det vet jag inte riktigt, hahahahah,. Jag ska vara scream, YAO.

Men jag kanske bloggar mer senare, eller imorgon.

Glad halloween? mohahha :d


Av matilda - 29 oktober 2010 21:44

HEJ! Visst är jag ganska duktig på att hålla bloggen levande?

Jag tycker det, ärligt talat. Inte för att jag skriver speciellt intressanta inlägg men ändå!

Sitter just nu och kollar på "cirkus möller". Jag tror aldrig att jag skrattar men än vad jag gör när jag kollar på det, haha!

Sean banan är ju klart skönare än skönast alltså! :d

ILOVEHIM ;)

Men dehär får bli kvällens sista inlägg, för jag har bestämt mej att bara koncentrera mej på familjen och teven ikväll!

Plus att jag har lovat fanný att jag ska gå och lägga mej tidigt,

så att jag orkar ta mej upp tidigt imorgon. För vi ska hitta på något! hehe. busigt!

Precis som vanligt :u


SeYa ToMoRoW hOnEy BeAsSsS

Av matilda - 29 oktober 2010 21:30

Gissa hur mycket jag skrattade när jag såg den här? haha.


kika in här :

http://www.tv4play.se/noje/idol_2010?title=kolla_in_peter_jihdes_90-talsshow&videoid=1107788


Annars tyckte jag faktiskt att Linneá var bäst ikväll, hon var riktigt duktig! (:

Vem gillade ni mest?

Av matilda - 29 oktober 2010 16:50

Jag älskar låten! Man kan bara inte få nog av den! :d

Av matilda - 29 oktober 2010 16:37

Eftersom jag inte har någon lust att knäppa kort på DAGENS outfit, så får ni en några bilder på gårdagens istället. Hoppas att det är fine för er!

    

byxorna är från stadium, tjockträjan från spanien och halsduken från H&M! 

Av matilda - 29 oktober 2010 13:35

NU ÄR DET ÄNTLIGEN LOV!

Kom precis hem från skolan, vi hade ingen slöjd så vi fick gå hem tidigare, hehe.

Jag är hur hungrig som helst, så vi hörs när jag har tagit mig något att mumsa på!

puss

Av matilda - 28 oktober 2010 21:09

HAha? , detta blir ett jättekort supersnabbt inlägg. Detta är 5 anledningar till varför :

1. Jag orkar inte skriva.

2. Internet dampar sönder.

3. Jag hinner inte.

4. Jag ska kolla på en film. Dessutom en komedi !

5. Min ork är långt bort från min kropp, hehe. jag har börjat bli förkyld ;o


Därför bjuder jag er på en..ska vi säga fin bild?

så bloggar jag mera imorgon.

  


pusshej, och godnatt. ;)


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards