mattislife

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av matilda - 11 oktober 2010 20:34

hej, sitter och skriver om egypten. Det är min såkallade SO-läxa. GAAAAHHH.

Den är huuur tråkig som helstt, och jag har massor kvar. Och den ska in imorn? hinner jag? haha. Idag hade vi badskit. FYFAN ASSÅ!!?!?!?!

Jag hatar sånt, oså mitt i alltihop fick jag ont i min kära stommack..? stavas mage så på engelska? skitsamma. När jag har varit och duscat senare ska jag knäppa kort på silvershampoot som jag använder och mitt torrshampoo. haha, vilket fult ord shampoo är.. Men nu ska jag kolla på biggest loser vafan! ;)

och göra läxan...

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards