mattislife

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av matilda - 23 oktober 2010 18:30

        

sista bilden var ju snyggggg.....

¨släng gärna in en kommentar och säg vilken ni tycker jag passar bässt i. :)

Av matilda - 23 oktober 2010 18:25

           

samma jacka :u



haha, det blev inte speciellt mycket bilder..men iallafall några!  

Av matilda - 23 oktober 2010 18:06

TJEEENARE. Förlåt för att jag inte bloggade något igår, men jag valde att vara social med fanný istället. Hon sov är inatt och vi hae det kuligt. Hon har precis åk hem, och om en stund ska vi till stan. Jag och mamma. Senae ikväll ska vi hämta pappa och bror på busstationen. Igår var jag och fanný i birsta, jag köpte en halsduk. hah.

vi va faktiskt i birsta förut också, vi gick dit....hur duktiga är vi inte?..

heehe, jag köpte en klubba (a) som att ni bryr er lixom?

Förresten, MITT RUM ÄR TAPESERAT NU, OOOOOHHHH. det blev superdupersnygggt ! ;)

Jag ska fixa fram lite bilder från dagen , laddar upp dom strax.

pusshej

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards