mattislife

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av matilda - 16 oktober 2010 22:45

vill ha : Är rätt sugen på chaillatte faktiskt..

outfit : Linne, tights, jacka, halsduk och converse

smink : foundation, mascara och rouge

frisyr : självlockigt

låt : what a feeling

saknad : sängen (L)

drog : tuggumi

godis : en sur bläckfisk..?

humör : gladi

ord : tack

goda gärning : ingen aning, hjälpte mamma att bära in flyttakartonger från bilen kanske? (:

måste : sova, och packa klart.



Avslutar dehär inlägget med ett godnatt, mer bloggning kommer under dagen imorgon!

Pusshej

Av matilda - 16 oktober 2010 19:42

Av matilda - 16 oktober 2010 19:20

  

alltihopa.

  

strumpor, strumpbyxor, Max faktor foundation, den nya sorten och tights från H&M

  

tights med skinndetaljer på knäna från Lindex.

  

Tröja från gina tricot.

  

Kofta, örhängen och hårspännen från Bikbok

  

fläta från Glitter

  

Björn borg-parfym från kicks

  

Choklad grodor, haha. Från ÖoB (stavning?)


Fick domhär sakerna, plus massa saker till mitt rum av min älskade mamma, tack. Jag älskar dej! (L)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards