mattislife

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av matilda - 26 oktober 2010 17:05

TOTALT! Jag har försökt ladda upp tusen inlägg i nån timme nu....

men det funkar fanimej inte! Jag har kommit fram till att bloggplatsen suger fett nu.

Borde jag byta? Iallafall. Jag skrev inget igår, för jag hade ingen dator, och internet funkade inte! så enkelt var det. Tyvärr så kan jag inte lova något mer att jag SKA blogga, eftersom jag inte håller mina löften.......som ni säkert har märkt?

MEN, nu ska jag gå och äta middag, sen ska jag byta om och seanre bär det av till fanný, det är ju dans ikväll! :D

Jag är laddad, fast jag stukade min fot på vägen hem från skolan föruttt, pruttigt.


HAH, fint ord? ne.

Men nu var det middag, juste.

CIAOOOOOO


*hoppas att detta inlägg kommer upp, annars skiter jag i dehär*

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards