mattislife

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av matilda - 17 oktober 2010 20:55

heheh, hej. Nu har jag äntligen satt mig i soffan, jag har gjort klar läxorna och sitter här medans jag sörplar i mej en supergod chailatte. visst är det gott?

Min smakar nästan som fannýs (h) men iallafall, förlåt för att jag inte har bloggat något idag. Det är för att jag och mammahar varit i huset och hållt på. Jag sa alldeles strax gå och packa lite mer, sedan ska jagta mig en dusch. Imorgon är det skola igen. gud vad helgen går fort..vilken tur att veckan också gör det! haha. 

Fanný var med mig förut förresten, i satt mest bara och pratade. Det var härligt.

Men nu ska jag gå, vi höres imorgon va?

Pusshej

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards