mattislife

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av matilda - 7 oktober 2010 22:11

Kan ni också göra såhär ? (:




Sista inlägget för ikväll , pusshej !

Av matilda - 7 oktober 2010 21:32

Av matilda - 7 oktober 2010 21:11

hej godingar! haha. Vad gör ni ?

Själv sitter jag här med en kopp té och ansiktsmask framför CSI Miami. Det gillar jagggg. Idag har det vaaarit skola, puuuhhh. Gud va skönt att det är fredag imorgon. men vi har matteprov, det suger. menmen ! Imorgon kväll kanske jag, fanny och hasse ska gå på basket. heheh. Förresten, förut när jag satte mig i soffan så startade jag radion och precis då började en super grymmig låt!

den heter Engel och det är Rasmus Seebach som sjunger. Åh, vad fin den är. visste ni att han sjöng om hans pappa som hade dött? Fast ioförsig. ni kanske inte ens bryr er? :p

Ikväll spelaaaade timrå match, mot skellefteå. Hoppas dom vannnnn....

Shit vilket tråkigt inlägg det här blev alltså. Det handlar om allt och inget, har ingen "röd tråd" heller. HAHA. tant språk. På tisdag börjar dansen, hippedihopp och street. Det blir la kul det !

Jag ska kolla om jag hittar nå intressant att skriva om. meh,  Jag bjuder iallafall på en bild, oså måste ni lyssna på låten! pussseeen.

  

Den här bilden blev knepig, haha.

Och nej, jag har ingen fläck på ögonbrynet, den va på spegeln :P

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards