mattislife

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av matilda - 27 oktober 2010 21:40

HEJ RUMPNISSAR! haha. jag vet att ni skrattade nu, jag känner er. sådeså! ;)

Men hörrni, nu är det så att jag inte orkar skriva någe mer idag. Skittråkigt, jag vet.

Fast, jag orkar inte. haha, för jag ska gå och kolla i skolkatalogen, jag ser ut som en bajsstjärt. Ni gillar min humor va? Iknow. Nu ska jag ta och gå,

MEEEN, bytheway, visst tycker ni att vi svenskar borde skratta mer?

Endel är sååå sjuuuuuuukt tråkiga, och skrattar aldrig. Annat är det med mej som ALLTID skrattar. Åt allt, med allt och även till allt som inte är nå kul.

Ett plus i kanten till mej där va? ;) Vilka magmuskler jag egentligen borde ha?......hooooooooost.

Godnatt älsklingspälskligar ? HAHA  

Av matilda - 27 oktober 2010 19:11

CIAOOO, nu ska vi dra till birsta för middag. Jag har varit hos farbror doktorn idag också, det gick...väl bra. Men vi höres kanske senare!

Tjosss

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards