mattislife

Alla inlägg under maj 2010

Av matilda - 31 maj 2010 21:16

var tvungen att slänga in den här oxå , bara ..

Av matilda - 31 maj 2010 21:08

    

tights - H&M

lång kofta - gina tricot

Svart linne - H&M

ring - made by jossan , hah.

underkläder


  

bestis <3

  

ignorera mitt ansikte. Fevve & jag (: <3


Hollywoddreuar var det , hörs senare. eller imorgon   


/ matilda <3

Av matilda - 31 maj 2010 21:00

ahej ! , just nu är jag rätt glad. HALLÅ !? , solen har skinit hhhhela dagen - och gör det fortfarande. Idag fick vi reda på klasserna till sjuan , jag hamnade i beesta klassen med mina älsklinngar :d

alltså ,. agnes , jossan , jenny och fanny <3

Annars så har jag tillbringat min eftermiddag på kuben ute in the sun. Var först med fanny en stund och tog bussen dit med henne. Jag och fanny kommer troligtvis sjunga på skolavslutningen "forever young - alphaville " , jag får nästan rysningar av den låten. bara bra (y

Nu har norska hollywood böjat hör jag , hah , svenska var ju bättre men det här funkar också. Innan jag drar mej till teven så laddar jag upp dagensoutfit ,


tjing

Av matilda - 30 maj 2010 15:11

Det här är minnen jag aldrig glömmer + några hemska bilder på hur jag såg ut förra året. Ta er en titt och kommentera (:


                                  

kolla mej :oo

     

      

woooow :o


hejs

Av matilda - 30 maj 2010 14:40

hejhallå ! , igår var jag förresten på jop´s och åt med familjen dom har så grymt god mat där såååå . ÅHH ! , ät där.

Nu på morgonen har inte så specillt mycket hänt , jag har allafal varit ute och gått med pappa. Och när vi hade gått en ganska lång bit så började det regna , jippi.

Jag blir så grymt trött på vädret här just nu ! , det bara regnar och regnar. Och om det inte regnar så är det äckligt mulet. Nej tack , regnet är jag ytterst less på nu. Ikväll tar jag nog med mej mamma och åker till gymmet , för att träna lite. haha. Vet inte om jag riktigt hinner eller har någon ork till att blogga mycket idag , tar kanske en paus tills im orgon eller något. Fast , några inlägg har jag redan planerat. Nu ska jag hämta USB-kabeln och fixa upp några bilden ,


tjarå


Av matilda - 30 maj 2010 14:33

Hej hej , hm jo , grattis tyskland. Låten var bra och hon som sjungde , lena. Hon var sötis och hade utstrålning. Jag bjuder på låten så att ni kan njuta !


Av matilda - 29 maj 2010 22:30

det är exkt vad jag kollar på just nu , och jag. Jag har 2 favoriter , haha.

Dom är två lite mer svängiga låtar , jag kanske är udda. Men diggar dom.

Idag har jag varit med jossan och så. imorgon drar jag först till farmor senin i gymmet. Det är ju trots allt morsdag !


ja juste. favorites -


frankrike , spola fram tills det har gått 1 minut.


Moldavien ,

killen med saxofonen är skiön. alla håller med mej (;

Han är lixom co0l ,

Men nu återgår jag till teven , hörs imorgon.


Ciao

Av matilda - 28 maj 2010 21:23

HISSAR :

 

 

Nagelack - Vad är bättre än nagelack och nagelsaker ?

Vilken färg som helst , det kan ändå bli snyggt. eller hur,

Ett stort plus för det alltså.

 

pengar - haha , pengar är ju rätt bra att ha det också.

För kolla här , har du pengar så kan du köpa vad som helst när som helst. Och jag bara älskar nya saker.

 

Snygga frisyrer - som tillexempel den jossan fixade efter idrotten idag. Udda men ändå cool , haha. jag gillar det. Är den inte snygg så får man sig kanske sig ett gott skratt istället.

exempel -  

 

DISSAR :

 

 

sniglar, maskar och överhuvudtaget småkryp -

där behöver väl inget egentligen förklaras. tycker jag.

Dom är bara äckliga och har det regnat så tar dom över gatorna, nä usch. dom små snuskiga sakerna klarar allafall jag mig utan. vilka håller med mig ?

euw.

 

Parfymer som lukten försvinner på direkt - Det tycker jag är irriterande.

Man tar ju på sej det för att lukta gott , inte bara för att och sen luktar det ändå inget. skittråkigt , dom sorterna kan ju lika gärna sluta tillverkas om dom inte är till för något. FETDISS

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards