mattislife

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av matilda - 9 maj 2010 21:39

                     


tack för en underbar dag , (: <3 

Av matilda - 9 maj 2010 21:20

Nu har jag kommit hem. Men jag har förstås hunnit duscha också , dagen har varit helt okej ! , jag har naturligtvis fått mej många goda skratt. farmor , fanny & farfar är allt för roliga , hahah. skämt åsido.

Var påväg till soffan när jag kom på att jag inte bloggat nåt sen imorse (!!) , jag lovade er ju somsagt ett eller flera inlägg när jag kom hem. Efter koppen med te framför teven ska nog jag lite ladda inför imorgon, det är ju måndag - vilket betyder början på en helt ny vecka !..men vi är ju ledig torsdag & fredag *pust*. hhi , är ni också det ?

annars har jag ju riktig tur ;)


Nu ska jag ladda upp några bilder från dagen och sedan ta plats framför " ballar av stål "


ciao


Av matilda - 9 maj 2010 10:07

Nu ska jag ringa fanny & fixa mej , för senare kommer farmor och hämtar mej.

jag bloggar senare när jag kommer hem !

Kram / matildasjöström

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards