mattislife

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av matilda - 28 maj 2010 21:23

HISSAR :

 

 

Nagelack - Vad är bättre än nagelack och nagelsaker ?

Vilken färg som helst , det kan ändå bli snyggt. eller hur,

Ett stort plus för det alltså.

 

pengar - haha , pengar är ju rätt bra att ha det också.

För kolla här , har du pengar så kan du köpa vad som helst när som helst. Och jag bara älskar nya saker.

 

Snygga frisyrer - som tillexempel den jossan fixade efter idrotten idag. Udda men ändå cool , haha. jag gillar det. Är den inte snygg så får man sig kanske sig ett gott skratt istället.

exempel -  

 

DISSAR :

 

 

sniglar, maskar och överhuvudtaget småkryp -

där behöver väl inget egentligen förklaras. tycker jag.

Dom är bara äckliga och har det regnat så tar dom över gatorna, nä usch. dom små snuskiga sakerna klarar allafall jag mig utan. vilka håller med mig ?

euw.

 

Parfymer som lukten försvinner på direkt - Det tycker jag är irriterande.

Man tar ju på sej det för att lukta gott , inte bara för att och sen luktar det ändå inget. skittråkigt , dom sorterna kan ju lika gärna sluta tillverkas om dom inte är till för något. FETDISS

Av matilda - 28 maj 2010 21:11

   Har nyss kollat på filmen. Den var helt okej , handlsr om ärlek , tonåringar och kändisliv. Värd att se , men var inte den bästa jag har sett.

1 2 3 4 5 - den får en fyra av mej , du bör se den om du gillar sånt. haha.


 


kram 

Av matilda - 28 maj 2010 21:03

vill ha : just nu. tuggummi

outfit : mysbyxor , linne , kofta och underkläder

smink : mascara , solpuder , kajal & rouge

frisyr : bollbollbollboll ;d

planer : bara vilaa

låt : är fortfarande beroende "omg - usher ft. Will.I.Am" 

saknad : ingen tror jag

drog : parfym

godis : inget

humör : glader choklader. som vanligt vill säga ,

ord : a eller hur

goda gärning : gav fanny toast på skolan.

måste : tända ljus och bara njuta.


hejs / matti

Av matilda - 28 maj 2010 20:52

HAALLLÅ FOLKET !

Just nu är det paus på talang , förstår egntligen INTE varför jag kollar på det. Så speciellt kul är de ju inte direkt. Idag har jag inte haft tid att fixa några inlägg , just därför blir det några korta nu istället. Jag har varit i skolan heeela dagen , och där hände det inte speciellt mycket. Efter skolan var jag med fanny en liten stund , och sen for jag till kuben med mamma och dom ,. Imorgon ska jag väl förmodligen vara med jossan och vi ska fixa en hemlisss som ni inte får veta (a)

Eller jo , när den är helt klar så (:

Imorgonkväll ska jag kanske dra på mej joggingskorna och ta en sväng runt området också. Det vore rätt skönt.



PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards