mattislife

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av matilda - 19 maj 2010 20:12

ohshit  ,jag skrattar ihjäl mej :P

Av matilda - 19 maj 2010 18:17

Hej ! , idag har jag varit hemma från skolan. Jag har blandannat feber & sen så har jag ont i hela kroppen oxå. Tro mej ,  jag kan knappt skriva på tangentbordet med min högra hand ! , vad är det för fel :o

Som ni kanske vet så ska jag till doktorn imorgon igen, sen får vi se vad som händer där då.

Idag ; jag vaknade , klivde upp & tog en alvedon. Sen så sjukanmälde mamma mej , och senare gick jag och la mej igen. Vaknade runt halv 11 igen , då klivde jag upp och åt en banan, mer fick jag inte i mej :(

ungefär hela dagen har jag legat i soffan & lyssnat på musik. tråkigt att vara hemma säger jag bara. Nu orkar jag inte skriva så mycket mer , vi får se ikväll om det blir något mer inlägg. Jag drar mej allafall tillbaka till soffan nu.


puss / matilda

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards