mattislife

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av matilda - 17 maj 2010 20:43

Nu gör jag kväll från datorn , så vi hörs imorgon.

Cya / matilda ,

Av matilda - 17 maj 2010 20:42

Av matilda - 17 maj 2010 20:27

  

Brun tröja - 50 kr Gina tricot

egenfixade shorts som egentligen är vanliga svarta jeans från JC


ciao

Av matilda - 17 maj 2010 20:15

hej på er !

Idag har jag varit hos doktorn , med mitt skulderblad & jag frågade även varför jag får blåmärken typ hela tiden. ye , men med skulderbladet va de nå konstigt , hihi.

det står lixom "ut" , aja. Sen så fick jag ta blodprov oxå , jag hatar sånt !

Meeeeenn , a det gjorde ont o min arm har typ varit bortdomnad sen dess , det suger. Om någon dag skulle jag få svar på blodprovet , det kan hända att jag har NÅN sorts sjukdom. Efter att jag hade varit hos doktorn så var klockan typ halv 4 , då åkte jag , mamma , moster , alwa & bror till birsta. vi kollade lixom på en ny säng till mej. Och vetdu vem som kom då i ingången när jag satt och väntade.

SJÄLVASTE AMANDA , hihi :u

Som typ gick och kollade i golvet , cute (: <3

Imorgon är det först skolaaa hela dagen och sen åker jag och pappa till ikea och köper en ny säng.

På torsdag ska jag till nån typ kiropraktor (?) tror jag att det hette eller något liknande.

Nu ska jag ladda upp någon bild på min nya jeansshorts med matchande tröjjor / kram

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards