mattislife

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av matilda - 5 maj 2010 18:22

  

 

Av matilda - 5 maj 2010 18:05

NÖJESHALLEN ;

 

 

  

fanny ,.

  

..på rodeotjuren

 

gummor , <3

   

agnes & jossan ,

   

jag på tjuren , haha

   

   

jag mötte agnes i sån här bilgrejs ,

  

våra skooor (;

  

och till sist , jossan på tjuren ;d

 

 

MÄSSAAAN ;

 

 

  

  

vi gillar kuddar :u

  

jag,. med gult hår (!!) och inte speciellt förberedd :P

  

beesta (y' + fanny och jenny rå (: <3

 

 

 

MAJBRASAN ;

 

            

mickiisss & jossan (: <3 

Av matilda - 5 maj 2010 17:55

Timbaland ft. Katy perry - if we ever meet again

Av matilda - 5 maj 2010 17:33

hello ! , im back , hann nämligen inte blogga något igår, först var jag på skolan heela långa dagen och det gick bra. Efter det var jag med jossan en stund , hm,. lite senare runt 6 åkte jag , mamma , moster & alwa till birsta. köpte ingenting , men det var rea på det mesta , så  jag MÅSTE dit igen någon dag !


Idag har inte så speciellt mycket hänt , har haft "utvecklingssamtal" - det gick faktiskt skitbra ! om jag får säga vad jag tycker. Jag hade utvecklats jätte mycket i dom flesta ämnena, och fick godkänt i allt ;)

Känns bra , men nu åker vi strax till kuben. Där ska jag nog vara med Fanný , eller ta mej en promenad upp mot spåret. Medans bror har träning och så.

Förmodligen bjuder jag på lite bilder från nöjeshallen i fredags oxå.


Kramar / matildasjöström ,


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards