mattislife

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av matilda - 6 maj 2010 20:23

såja , idag är det torsdag & imorgon är det fredag vilket inneäbr " körslaget " på skolan då. Vi ska sjunga 'underbart - kalle moraeus och orsa spelkör'

tänkte ladda upp texten + låten för er som vill njuta. Texten är fin , och melodin funkar.


Here it comes ;



seya / hugs - mattisen (: <3

Av matilda - 6 maj 2010 20:15

nu kör jag igång , fråga vad ni vill , vad som helst , hur pinsamt , roligt eller liknande vad vet jag. ja lovar allafall att svara !




" DAGENS FRÅGA "

 

 

det håller på tills imorgon kväll då jag laddar upp alla frågor och svar genom ett inlägg !

 

sätt igång ! , frågafrågafråga !

 

hugs / matildasjöström - the one and onlyy

 

 



Av matilda - 6 maj 2010 20:13

chill låt , jag diggar den.

storstadsidyll - petter

Av matilda - 6 maj 2010 19:41

dagens vill ha : kläder

dagens outfit : linne , kofta , halsduk , tights & underkläder

dagens smink : mascara , ögonskugga , foundation , rouge och kajal

dagens frisyr : uppsatt

dagens planer : dricka te :d

dagens låt : storstadsidyll - petter

dagens saknad : farmor <3

dagens drog : tuggummi ,

dagens köp : ett tuggummi på service

dagens godis : noothing

dagens humör : glad , som vanligt :)

dagens ord : men å

dagens goda gärning : jag har gjort väldigt många glad , (: 

dagens måste : dricka te , och försöka få bort halsontet


 / matildasjöström ,

Av matilda - 6 maj 2010 19:29

hej bloggen ! , kom precis hem från Haga , har varit där på något möte (:

de va faktiskt lite roligt , hon som pratade sa att dom inte säljde godis och karra..för mej är det typ samma sak , eller ? . hhhahahah.

Men allafall , idag har jag varit med jossan , jenny , fanny & agnees (y'

vi gjorde inte så mycket , gick typ ut och knäppte kort ;)

På skolan har det inte heller hänt så mycket , förresten.

Jag är ganska klumpig , så när jag skulle gå hem från jossan förut så ramlade jag på typ en "stubbe" i skogen..och stukade handleden :/

Så jag går omkring med bandach , ( stavning ? ) fatt det gör ooont. sen fick jag ett till blåmärke oxå, på haanden ! , sadface ,

Nu ska jag strax gå & mysa i soffan med en kopp te, känner att det har börjat göra ont i halsen nu också ,. hoppashoppashoppas - att det inte blir långvarit , en förkylning orkar jag värkligen inte med just nu.


ska slänga in "dagens , dagens låt & en frågestund tills imorgon.


Kram / matildasjöström ,

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards