mattislife

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av matilda - 26 maj 2010 21:38

Nu drar jag mej till köket och kokar lite te , sen är det läggdags för mej.

Jag har varit väldigt trött på sistonde :o

men vi hörs imorn , puss och kram / matilda <3

Av matilda - 26 maj 2010 21:24

Har köpt ny sminkborttagning nu som jag tänkte tipsa er om , den funkar rätt bra.  


För er som inte vet hur man använder de , hahahha :

ta en liten plutt som är ungerfär lika stor som en femti-öring.

   

dra inifrån fransraden och utåt

Sen är det klart. hehe

 

Så ser flaskan ut , kostar runt femtiolappen   


hejs  

OMG

Av matilda - 26 maj 2010 21:19

  

omg - Usher ft. Will.I.Am

De bästa börjar runt 1.00

tyckte att bilden passade låten på något sett , hah. Yari på bilden ,

tjosan

Av matilda - 26 maj 2010 21:01

nu är jag hemma igen , och jag har sjukt ont. Ser ut som en gammal tant när jag går , grymt kul..

Jag ska skriva någoot inlägg & sen slänger jag in dagens låt oxå.


ciao (: <3

Av matilda - 26 maj 2010 16:37

tjena ! , Nu drar jag till skönsmon och går en sväng med moster och alla vovvar.

Sen får vi se om jag bloggar något senare ikväll, idag har jag allafall grymt ont i min ena vad och i jumsken på ena benet. Men de känns helt ärligt bra.

Imorgon ska vi på stadsvandring med 6orna på skolan , sen efter det ska jag och jossan fixa en hemlisss ,.

Nä , nu åker jag . hejs / matilda , <3

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards