mattislife

Alla inlägg under maj 2010

Av matilda - 16 maj 2010 19:55

yaya , nu ska jag dra mig in till badrummet & badaaa. hihi , det här är nog det sista inlägget för idag , ciao

Av matilda - 16 maj 2010 19:41

we are the world

halleluja

one time

brakin´ free

i´m yours

Av matilda - 16 maj 2010 19:38

where are you now - jordan jansen

Av matilda - 16 maj 2010 19:00

hej på er , nu har jag inte bloggat på någon dag igen. Men jag har varken orkat eller haft tid. Såhär såg gårdagen ut :


Ungefär 25 grader varmt ute !, sommaren var här för en dag.hah

Solen sken , grymt underbart. Jag , moster , alwa , mamma & bror var först i Timrå och kollade runt , 'låter inge kul' men det va helt okej. Senare for vi till Njurunda och hälsade på Ingrid och bert. HAHAH , det var kul :d

Runt 2 ? , åkte vi hem. och åt. Osså runt 4 ringde mina kusiner & undrade om vi skulle komma bort så då givk vi dit. Där spelade jag och maja crocket eller vad de nu heter och jag sög. Struntsamma , vi gick hem igen runt 9 och det var fortfarande väldigt varmt ute (!!)

När vi kom hem satte jag mej framför teven och kollade på film , gör ett inlägg om den senare.




Idag har jag varit borta & sen har jag varit på kuben och kolla på fotboll.


tjing


Av matilda - 14 maj 2010 21:25

that´s all i can say.

Av matilda - 14 maj 2010 21:04

vill ha : pengar !

outfit : linne , tights , jacka , converse

smink : mascara , kajal , foundation & rouge

frisyr : boll

planer : sta´n med bästa

låt : Om du lämnade mej nu - lars winnerbäck ft. miss li

saknad : JuliaJurvan

drog : skratt

köp : en tröja som det stog "blondie" på.

godis : -

humör : helt okej , men ändå lite depp

ord : seriöst !?

goda gärning : fick jossan & fanny att skratt väldigt mycket på sta´n :D

måste : gråta ut lite , OCH börja spara pengar :'(


/ plumpis

Av matilda - 14 maj 2010 21:01


Jossan sa till mej att den var grymt bra , se nu bara. Låten har blivit en favorit för mej. Vad tycker du ?

Av matilda - 14 maj 2010 20:54

vilet yrke passar mej bäst ?
 modell - 66,7 %
 sångare - 4,2 %
 make up artist - 12,5 %
 mäklare - 2,1 %
 lärare - 6,3 %
 psykolog - 8,3 %
Tack alla ni som har röstat , 49 personer :o
och ni tycker tydligen att jag ska bli modell , hah.
tjiing / matiis

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards