mattislife

Alla inlägg under maj 2010

Av matilda - 1 maj 2010 21:04

                         

   


/ hugs - matilda ,

Av matilda - 1 maj 2010 20:51

tjosan ! , har inte bloggat på gaanska länge nu. Känns lite tråkigt men har bara inte haft tid. Idag har jag allafall varit i birsta med bbeesta jossan (y'

Vi skrattade en massa , och förresten så va Eddie & Rabih där :D

alltså dom från idol , fall ni inte fattade.


Fredag - LEEDIG ! , åkte till nöjeshallen med jossan,jenny agnes och fanny.

Där körde vi lasergrejs , och red på rodeotjuren ( ? ) , de va asläskigt. Och jag höll mej kvar i hela 2 sekunder ' !! ' , imponerande. Men jossan vann , grattis vännen :) , bara för att hon vann så höll dom andra på och trackade henne. hihi , hon satt ju mest bara i ett hörn och gömde sej..enligt agness.

Mot kvällen for jag och mamma till stan , de va ju majbrasedag som jag kallar det. efter det va jag ute i booz med några kompisar , och hade kul :d


Lördag - Vaknade , städade , fixa mej , gick till jossan.

Hos jossan lagade vi först lunch , gjorde någon egen sorts pasta. Gryymt !

Ni kanske får receptet , om ni är riktigt snälla :u

Men allafall , efter det tog vi bussen till birsta , somsagt.

Där gick vi omkring o sånt. Vid 2 - kanske 3 tiden åkte vi hem igen.

Dåå knäppte vi lite kort , jossan ska fixa en ny header till mej (a)

gick hem och åt - glömde mobilen hos henne :o

Skitsamma , vid 7 gick vi ut igen , och gungade. helt okej !

Nu sitter jag här och har ganska tråkigt , nä. nu ska jag ladda upp lite bilder.


/ Puss & kram - matildasjöström ,

Av matilda - 1 maj 2010 20:45

 


klänning  70kr - H&M


    

flipflops 20 kr - H&M

Av matilda - 1 maj 2010 20:43


helt okej - anthem ;)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards