mattislife

Alla inlägg under maj 2010

Av matilda - 9 maj 2010 10:07

Nu ska jag ringa fanny & fixa mej , för senare kommer farmor och hämtar mej.

jag bloggar senare när jag kommer hem !

Kram / matildasjöström

Av matilda - 8 maj 2010 13:35

vill ha : filmtips :u

outfit : hittills bara t-shirt och underkläder

smink : ingenting alls

frisyr : mitt hår är just nu totalt ofixat

planer : slappa

låt : om du var här - nelly

saknad : mirre <3

drog : vatten & te :o

godis : inget

humör : glad antar jag , förutom att jag har blivit förkyld de gör mej lite smått deppig :(

ord : oki doki

goda gärning : fira farfar

måste : göra lite spagrejer och dricka te !


nu drar jag mej till badrummet och tar ett bad - så vi hörs senare !


/ matildasjöström ,

Av matilda - 8 maj 2010 13:26

somsagt , idag är dagen med stort D , hehe. farfar fyller år och vi ska ut och äta sen ikväll eftersom vi ska fiiiira han :d

det blir roligt.

67 underbara år , jag har bara levt 13 av dom. men du har alltid funnits där & du har alltid varit lika glad och snäll. Nu har du mått dåligt ett tag , jag hoppas värkligen att det blir bra. Jag älskar dej farfar <3

och förresten , grattisgrattisgrattis !


/ matilda

Av matilda - 8 maj 2010 13:17

hej ! , nu har jag blivit ännu mer smittad. halsontet sitter i , näsa & ögon rinner. Så besvärligt och jobbigt ! , jag vill inte vara sjuk :o

Menmen , alla blir väl det. Idag har det inte hänt så mycket hittills , jag vaknade runt 12 då åt jag lite grann sen nu så sitter jag här , jag ska ge er några inlägg innan jag åker iväg senare.


 puss / mattis

Av matilda - 8 maj 2010 13:01

Vem ärdu kär i ?

just nu , ingen faktiskt.

 

när fyller du år ?

fjärde augusti

 

vilken outfit kommer du satsta på i sommar ?

tror att det kommer bli någon pösig tröja instoppad i jeansshorts tillsammans med hängslor, frääna skor och snygga accesoarer ;)

 


vem gör dina headers ?

jossan , du vet hon som nyligen gästbloggade (: <3

 

nästa gåång vill jag ha lite mer frågor !, men jag fick allafall några den här gången (a)

/ matildasjöström ,

 

Av matilda - 6 maj 2010 20:23

såja , idag är det torsdag & imorgon är det fredag vilket inneäbr " körslaget " på skolan då. Vi ska sjunga 'underbart - kalle moraeus och orsa spelkör'

tänkte ladda upp texten + låten för er som vill njuta. Texten är fin , och melodin funkar.


Here it comes ;



seya / hugs - mattisen (: <3

Av matilda - 6 maj 2010 20:15

nu kör jag igång , fråga vad ni vill , vad som helst , hur pinsamt , roligt eller liknande vad vet jag. ja lovar allafall att svara !




" DAGENS FRÅGA "

 

 

det håller på tills imorgon kväll då jag laddar upp alla frågor och svar genom ett inlägg !

 

sätt igång ! , frågafrågafråga !

 

hugs / matildasjöström - the one and onlyy

 

 



Av matilda - 6 maj 2010 20:13

chill låt , jag diggar den.

storstadsidyll - petter

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards