mattislife

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av matilda - 16 augusti 2010 21:00

Tjosan , har precis kommit hem. Just nu gör jag ingenting. Orkar inte hitta på något heller. Vet inte vad jag ska skriva om. Det står still. I mitt huvud. Jag är trött och hängig , tror att jag ska gå och lägga mej. Jag vet , det är tidigt. Men jag orkar ju inte göra någonting , så vad är det för vits att vara vaken ? :o

Imorgon ska jag träna hade jag tänkt , vi får se hur det blir med det.

Jag är knepig , hah. Ni får se en bild. Sen ska jag lägga mig i soffan och sova tv , fast det kanske är smartast att lägga sig i sängen direkt. Men JAJA.

  

ME

Av matilda - 16 augusti 2010 20:50

    

PH : jag

Av matilda - 16 augusti 2010 15:54

HEJ , kom nys hem från sjukhuset. Först trodde vi ju att jag skulle få ta en spruta. Men jag har fått pencilin som jag ska 9 tabletter av , VARJE DAG. i sex dagar.. men aja. Dagen började med att jag vaknade , sen gick jag ut och solade. och nu ska vi strax åka och kolla på ett hus. Och jag kan knappt skriva på tangentbordet , för att doktorn har lindat handleden med tusen varv bandage (!!). Nu ska jag göra mej klar , senare blir det kuben. Slänger in en låt som ni kan få njuta av. KRAM


PSSSSSSSSSST.. låten börjar 0.11 , haha.

/ M

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards