mattislife

Alla inlägg under augusti 2010

Av matilda - 28 augusti 2010 18:28

Nu är jag äntligen hemma, efter en dag med 'hårt' arbete. Om en stund blir det läxdax för mej, ska skriva om mitt namn i svenskan..låter kul va ?

Men nu ska jag börja, Puss

Av matilda - 27 augusti 2010 21:59

Vi KANSKE hörs imorgon, vi får se..Men , förhoppninggvis (;

Sweetdreams   / M

Av matilda - 27 augusti 2010 21:57

        

Av matilda - 26 augusti 2010 16:52

HAHA, skola idag igen. Det gick som smort, vi hade bland annat språk, engelska, svenska och SO. Efter skolan gick jag och fanny hem till henne, då hämtade jag min asgrymma cykel och sen åkte vi hem till mej. Här fikade vi , och kollade på tv.

Fanny har precis cyklat hem, för hon skulle äta. PLUS att jag ska fixa håret sen, oså..Jag är värsta glad, men samtidigt jättenervös..Nu undrar ni säkert varför, eller ?

A förmodligen, men de får ni faktisk veta imorgon. good ?

Nu ska vi strax äta och sen blir det hårfixxx, resultat kommer väl glidandes in på bloggen senare ikväll, men bara om det blir bra, eller okej. Vad säger man ?

Nu ropar pappa från köket.

SEEE YOU LATER KÄRA LÄSAREE / M


Av matilda - 25 augusti 2010 21:14

HAH ! , hej och hå. Idag har jag först varit i skolan, det var väl sådäär. Äckelpeckel lunch. HEHEEH , efter sskolan tog jag och fanny bussen till birsta, där fikade vi och kollade runt. Sen gick vi och kollade på en HAMSTER till mej..

Egentligen var det så att jag skulle ha färgat håret idag, men så blev det inte. tyvär.

Så det ska fixas imorgon. Det är ett måste. Förresten , jag har några nya läsare. HÖHÖ. VÄLKOMMEN , det där satt som en smäck. Right ?

Imorgon är det en ny dag, och vi börjar fem över tio. Så jag antar att vi girls ses hos jenny runt tjugo över nio ? (:

Just nu är jag brunett. Och imorgon är jag blondiiie. Gissa vem som är glad ? (a)

Här får ni se en random bild på mej, från i vintras. sen ska jag gå och pumpa cykeln.

  

Om ni ignorerar min utväxt och det gula som syns där så..i miss my blonda hår :'((

HEHEHE.

PUSS OCH KRAM YAAAAAOO - vi hörs väl imorgon. i guess ? ;)

Av matilda - 24 augusti 2010 19:23

Nu ska jag gå och lägga mej på soffan igen, för jag har jääääätte ont i huvudet.

Vi hörs imorgon, pusshej !

Av matilda - 24 augusti 2010 19:07

syskonkärlek ? (a)     jag kan vekligen bjuda på mej själv..       

kära ballong.

/ M

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards